Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor lenge man må vente etter ha tatt morfin tablett før man kan kjøre bil selv igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm, ganske lenge tror jeg, tenker du etter uttak??

Skrevet

6timer + ... Du kjenner det litt selv etter 6 timer, om du er svimmel osv.. Men ikke kjør når før 6 timer

Skrevet

Jeg får som regel ganske vondt når bedøvelsa går ut og er ikke i stand til å kjøre, men du har kanskje andre erfaringer?

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å ikke kjøre bil resten av dagen etter uttaket. Ikke at jeg hadde vært i stand til det i det hele tatt heller, var veldig dårlig etter uttaket!

Skrevet

Jeg fikk å beskjed om at jeg ikke fikk kjøre bil resten av dagen.

Skrevet

Jeg meket ikke noe etter utakket annet enn morfinen jeg fikk... Så når den var ute av kroppen ble det gjort husarbeid å habdlet på butikken..:)

Men jeg har fått mye morfin å pinex forte i siste 2 årene, så kan være derfor jeg ikke merker mye av den..

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å ikke kjøre samme dagen som uttak. Var også ganske øm etterpå, så det hadde ikke fristet å sitte i bil lenger enn strengt tatt nødvendig :-)

Skrevet

Vent til dagen etter. Om noe skulle skje- om du kjøpte på noen eller skulle bli innbladet i en ulykke. Vil de finne spor av dette i en blodprøve. Da stiller du tynt.

Jeg var selv avhengig av å kjøre bil etter uttak. Gjorde dette i København og skulle kjøre hjem fra Grademoen. Jeg tok kun paracet. utaket gjorde ikke noe vondt heller.

Skrevet

Sykepleieren sa man kan droppe morfinen om man vil.. Men er jo litt skummelt det og, når jeg ikke aner hvor vondt det kommer til å gjøre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...