Gå til innhold

Nok en gang foreldrepengespørsmål fra meg... :(

Anbefalte innlegg

I feltet "Inntektsgivende arbeid" skal jeg fylle ut arbeidsgiver eller næringsvirksomhet.. Er det navnet på skolen eller kommunen jeg skriver da?

Skal jo også skrive inn dato for når jeg startet i jobben, regner ikke med jeg skal fylle inn "til og med feltet"? (dag/mnd/år-dag/mnd/år, altså siste delen med datoer de ønsker her)

Uff, føler meg som verdens største idiot her jeg sitter :(

Fortsetter under...

Jeg skrev navnet på barnehagen (altså de som lønner meg). Så er vel skolen du jobber på som skal stå der. Ang dato fra og til gjelder bare hvis du har hatt flere arbeidsgivere i løpet av året. Altså hvis du f.eks har byttet jobb i løpet av året. Har du hatt samme arbeidsgiver hele tiden, skriver du bare når du ble ansatt.

Annonse

Fikk ikke skrivi inn summer på skjemaet jeg, pga at arbeidsgiver skulle sende opplysningene direkte fra de til NAV. Får heldigvis utbetalt endel direkte fra arbeidsgiver. Så får jeg utbetalt det jeg har jobbet ekstra fra NAV.

Tips:gå gjennom hele skjemaet,skriv ned alt du lurer på og så ring NAV og ta alle Spm på en gang. Det gjorde jeg og de var veldig behjelpelige og det var ikke lang kø heller. Det kan jo sikkert variere litt fra sted til sted..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...