Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Hei dere! Jeg og sambo har sluttet på prevensjon, og planlegger Thailandstur i begynnelsen av desember. Dette er noe som vi har lengtet etter lenge, en ferie og ikke minst for oss to før vi blir tre personer i hus. Har lest mye på nettet om fraråding og folk som sier at det absolutt ikke er noe i veien for å dra. Mister man, så kan man likevel miste hjemme i Norge. Nå er jeg ikke gravid enda, men spiren sitter vel når den selv finner ut av det (Sikkert når vi reiser) Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #2 Skrevet 16. september 2012 1 ting er å miste, en annen ting er at man kan bli så dårlig at man ikke får noe ut av ferien. Husker at jeg bestilte tur til Paris i desember, som måtte avlyses pga mangel på energi og kvalme. Testen ble positiv i sept. Det anbefales ikke eksotisk bakteriekultur i spesielt 1 trimester så jeg ville nok ikke gjort det om jeg var deg. Hva med å si fra om ferie til arbeidsgiver, så heller avgjøre like før om det blir Thailand, Tenerife eller hjemme og bestille når det nærmer seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå