Gå til innhold

Noen som har noen erfaring med akupunktur?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg har fått litt akupunktur..og med litt mener jeg at det skulle ikke mye til før jeg ble bra ;)

Jeg har slitt i nesten 10 år med magesmerter..Har hatt alt, betennelse,katarrer+++Mye magekramper++

Jeg var hos homeopat og fikk behandling mot dette.Jeg hadde to runder med nåler og jeg har ikke hatt problemer siden! :)

Og det er nå 4-5 år siden :)

Jeg vet at dette funker og jeg anbefaler det.

Det er en ganske facinerende greie det der med akupunktur :)

Ikke vær redd for nålene.Det kommer til å gå bra :)

Det er et lite stikk men så er det over like fort :)

Bare slapp av, husk at han/hun har gjort det før :)

Jeg kan bare snakke for akupunktur for å bli gravid....ikke glad i nåler jeg heller, og hadde ingen tro på akupunktur før jeg ikke klarte bli gravid etter 3 prøverørforsøk...4 gangen valgte jeg å gå til akupunktur for å forbedre eggkvalitet etc og da ble jeg gravid. Så når vi skulle lage søsken nå, hadde jeg akupunktur på klinikken i danmark i en 45 min før innsett av egg(klinikken mener graviditetsrate er større bland de som får akupunktur) og ble gravid på 1 forsøk ! Så jeg tror akupunktur hjelper, og kommer til å gå for modning i uke 35:)

Jeg mistet 3 ganger, så fikk vi hjelp med ivf..

Jeg begynte med akupunktur rett før innsetting første gang, men egget satt ikke..

Fortsatte å gå til akupunktur en gang i uka frem til innsetting av fryseegg - da hadde jeg beh. dagen før og et par timer etter innsettinga.. Da satt det endelig:)

(hadde blødninger i uke 7 og 8, da fikk jeg behandling x2 i uka også med mochsa - det stoppet, tror ikke det bare var tilfeldig..

Har gått 1 gang i måneden for å styrke kroppen..

og nå går jeg hver uke for å modne:) (i tillegg hjelper det på min hodepine, vann i kroppen og urolighet;)

Nå har jeg 29 dager igjen til termin:)

Lykke til:)

Annonse

Har fått hjelp med vann i kroppen og smerter/sovende hender. Nå kan jeg sove hele natten igjen og jobbe... Skal også begynne med modning om to uker (uke 35) kommer til å gå til akupunktur fram til fødsel og etterpå.

Før jeg fikk nummer 1, fikk jeg akupunktur for andre ting en graviditet - blant annet muskelsmerter i nakke/skuldre. Denne akupunkturen bidro til at jeg etter mange år med kraftige menssmerter, så forsvant dette og blødningene var normale.

Etter 1 års prøving for å få nummer 2, prøvde jeg på nytt med akupunktur. Jeg hadde da begynt å få kraftige blødninger og kraftige menssmerter. Dette ordnet seg etter 3 behandlinger og 1-2 måneder etter første behandling var jeg gravid igjen. Dessverre tok det oss litt tid før spiren satt skikkelig på plass - først på 4 forsøk, men ble hver gang gravid etter 1 mens etter SA/MA.

Jeg fikk også akupunktur mot kvalme i svangerskap nummer 2 og det fungerte bra. Ble bedre, men ble verre da det ble sommerferie på akupunktøren...

Nå er jeg gravid på nytt - denne gangen uten akupuntur. Vi får se om vi holder med en graviditet før ting sitter, eller om vi må forsøke flere ganger....

Kvalmen blir verre og verre - og er det liv og røre på tidlig ultralyd om 4 dager, så må jeg få akupunktur mot kvalmen etterhvert ......

Så: JA TIL AKUPUNKTUR...!!! :)

Både og.

Jeg har veldig god erfaring med akupunktur for graviditetsplager som at jeg slet enormt med ekstreme mareritt og når jeg ikke hadde mareritt så lå jeg våken med halsbrann, kynnere og kaldsvette. Var helt utslitt og fungerte ikke akuratt på jobb. Etter første behandling med akupunktur så var marerittene borte og det andre ble bedre for hver behandling.

men når det kom til modningsakupunktur mot slutten så funket det ikke på meg:) Da jeg gikk 10 dager over og ble satt i gang og hadde en lang og krevede fødtsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...