Gå til innhold

Besafe izi go vs Maxi Cosi m/beltebase

Anbefalte innlegg

Driver å ser litt på bilstoler, og valget står vel mellom Besafe izi go eller Maxi Cosi Cabriofix. Har ikke isofix i bilen, så det blir enten besafe festet i setebelte, eller maxi cosi festet med beltebase. Vet at besafe har gjort det bra uten base, men finner ingen test med maxi cosi på beltebase. Noen som har erfaring, eller tips om hvilken som blir den mest trygge og stødige?

Fortsetter under...

vurderer akkurat det sanme. Hadde halvveis bestemt meg for besafe pga testene, men ikke sikker lenger. Alle som har maxicosi er jo veldig fornøyde, og er jo mange som har de, men synes folk er generelt dårlige på å skrive hvilken base de har. Har du hørt i butikk?

har ikke hørt i butikk ennå, men må vel gjøre det! Jeg har holdt mot besafe grunnet testene jeg og, men nå er jeg mer usikker.. Testene jeg har funnet på maxi cosi er med isofix, og det står jo på de overlegne testene til besafe, at den var bedre enn enkelte seter med base, så er veldig usikker :P Om det er lite/ingen forskjell på sikkerheten, er det en del mer penger man må ut med, for å kjøpe base i tillegg!

Annonse

Jeg hadde Besafe izi Sleep til førstemann. Izi Go hadde ikke kommet da. Men endte opp med å bytte til Maxi Cosi da han var ca 5 mnd, da besafe ble altfor trang for han. Vet ikke åssen izi Go er sånn sett, men vi var iallefall storfornøyd med Maxi Cosi, og har kjøpt de denne gangen og. Brukte uten base sist, denne gangen har vi kjøpt med base for enkelhets skyld. Men synes setet satt veldig godt plassert i bilen uten base også:-)

vi har kjøpt izi go, den kommer godt ut i test uten base, den var enkel å feste, og få løs i bilen, og setet er ikke så tungt å bære...

jeg syns det ser ut som de minste ligger bedre i go'en enn i maxi cosi'en, men det er en helt personlig mening, og jeg aner ikke om det stemmer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...