Gå til innhold

Ang. babypakker!

Anbefalte innlegg

Jeg har sendt etter alt som er av babypakker, og har fått BAM sin. I tillegg har jeg fått hentelapp på Kiwi sin Liberopakke. Men så lurer jeg på (har en litt rotete mail - mange uleste mail), får man Apotek 1 sin hentelapp på mail eller i posten? Når får man den i såfall? Hva med Vitus Apotek?

På forhånd Tusen takk for svar ;) ;) ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143971960-ang-babypakker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vitus må du bare stikke innom å høre om de har.så langt du ikke har fått bestilt den, pga problemet med bestillinga av de pakkene.

apotek1 sin skal du ha fått på mail så fort du bestilte den. der må du ha me den hentelappen du fikk på mail.

Annonse

På de pakkene man må hake av for å motta reklame osv, kommer det Mye reklame i posten og som e-mail? dette har nemmelig stoppa meg for å bestilt babypakker.. :P (dårlig formulert..)
Får ikke reklame i posten, ikke jeg ihvertfall. Får på mail, men det som ikke er av interesse bare sletter jeg ;)
Bare fått BAM sin jeg.. ingen andre.. er 31 + 4 nå..
hvor registrer du deg for bam pakke og hva får du i den? :) har ikke reg meg for noen pakker ennå... :)
http://www.klikk.no/foreldre/bam/article695924.ece ;)

Ble litt skuffet over bam sin.. Fikk en smokk (Rosa, og jeg venter gutt:P) Smokkholder, antibac, liten tube med sinksalve, og 2 bleier og et par ammeinnlegg. Så jeg gledermeg til å få de andre.Hører alle er MINST fornøyd med bam sin så :P

Annonse

Bare fått BAM sin jeg.. ingen andre.. er 31 + 4 nå..
hvor registrer du deg for bam pakke og hva får du i den? :) har ikke reg meg for noen pakker ennå... :)
http://www.klikk.no/foreldre/bam/article695924.ece ;)
Ble litt skuffet over bam sin.. Fikk en smokk (Rosa, og jeg venter gutt:P) Smokkholder, antibac, liten tube med sinksalve, og 2 bleier og et par ammeinnlegg. Så jeg gledermeg til å få de andre.Hører alle er MINST fornøyd med bam sin så :P
Ja, fikk heldigvis en hvit smokk... Gleder meg til de andre.
Fikk også beskjed når jeg hentet min pakke på Vitus at de skulle slutte å lage babypakken. Det er godt over en mnd siden, og da hadde de fått inn de siste eskene.
Da får jeg skynde meg på "vårt" lille apotek, og håpe de har flere igjen...

Var veldig fornøyd med apotek1 pakken. Den inneholdt:

- en avent tåteflaske

- et par avent ammeinnlegg

- en avent smokk

- en body str 62

- en pakke baby wipes våtservietter

- en prøvepakke på Blenda Sensitiv vaskepulver

- prøve på SebaMed baby bubble bath

- prøve på Bepanthen salve

- prøve på Dr. Greve Sinksalve

- prøve på A-pro Akrem

- prøve på Decubal hand cream

- prøver på Pampers bleier str 1 og 2

- en liten risteleke

- en pakke Always nattbind

- en pakke Always truseinnlegg

- et Foreldre og barn blad

- to Codan reflekser

+ en del reklame

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...