Gå til innhold

Herlig med bevegelse:)

Anbefalte innlegg

Tydlig at jeg kjenner mere denne gangen, enn med førstemann.

Er 19+3 i dag, og her er d full rulle!

Har kjent liv hver dag siden før uke 18, og kjente første gang så tidlig som 13+0. Da var det ikke noe tvil, lignet ikke på luftboble, med som ei fjær som strøk flere ganger:) Mannen har også kjent lille bøllefrøet på utsiden! :)

Herlig å få bekreftelse fra den lille! Ikke et skryteinnlegg, men er så godt å skrive noe positivt :)

Hvordan er det med dere damer i dag da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143971944-herlig-med-bevegelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig deilig å kjenne bevegelse :) Jeg kjenner masse bevegelse også, har kjent det siden ca uke 15 :) 19+4 i dag og sparkene begynner å bli sterkere så pappaen kan nok snart kjenne det også :D Ellers er alt strålende!! UL i morgen og jeg er superspent!! :D

Endret av AnneS
Veldig deilig å kjenne bevegelse :) Jeg kjenner masse bevegelse også, har kjent det siden ca uke 15 :) 19+4 i dag og sparkene begynner å bli sterkere så pappaen kan nok snart kjenne det også :D Eller er alt strålende!! UL i morgen og jeg er superspent!! :D

Så gøy :)

Var på UL onsdag forige uke, og alt var bra :) Men må tilbake på torsdag for å sjekke hjertet en gang til. Var så mye skygge, for lille lå ikke helt som jordmora ville:P Dermed ny time, og mulighet for å forsikre meg om kjønnet:)

Sier ikke nei takk til en UL ekstra:)

Heldig du er da :(. Jeg er 21 uke idag og kjenner ingenting,håper virkelig babyen lever

:) Det kommer nåkk skal du se:) Har du foranliggende morkake?

Forige gang kjente jeg ikke noe før jeg var rundt uke 21, så er vell like normalt det som noe annet:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...