Gå til innhold

flere med babyen i tverrleie?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skulle ønske magen var gjennomsikti jeg !

Kjenner spark helt nederst.. Og babyen ligger veldig langt nede tror jeg.. Men samtidig aner jeg joikke hva jeg kjenner.. Det "harde" partiet, som jeg antar er rygg/rumpe, er sånn ca ved navlehøøyde... Og av og til går det nedover, andre ganger bortover.. Så tror krabaten bytter litt om på å ligge på tvers og i sete... Men skulle virkelig ønske eg kunne se eller kjenne..

Har også ei lita tulle i tverrleie, er i uke 29. Legen sa det var ingen grunn til bekymring, hun snur seg sannsynligvis i tide;). Er mer bekymret for at hun er i en periode der hun er så sparsommelig med tegnene sine...tror hun ligger på tvers med ansiktet vendt mot ryggraden min...kjenner også at hun romsterer ned ved symfysen så da må jo det være med hånda....men det skal visst også være normalt at bevegelsene vil variere..

Annonse

Jeg hadde forrigemann i sete/tverrleie og fikk han snudd i uke 37. Syntes det gikk veldig bra - men gruer viss jeg må gjennom det igjen....... Har en liten krabat i magen nå i tverr/seteleie 33+5. Har noen uker igjen til å snu seg på, men bare "redd" at jeg må gjennom det samme en gang til........ For det tok lang tid, hele dagen gikk med på sykehuset - og det er sååååå kjedelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...