Gå til innhold

Hvor legger dere nøkler o.l når dere kommer inn døra?

Anbefalte innlegg

Her er typisk at det bare blir lagt på kommoden i gangen, både nøkler og lommebok. Skulle gjerne hatt litt bedre orden på det som er lett å forholde seg til for alle familiemedlemmer, så hvilket system har dere på slike ting?

Og har noen andre tips for å holde gangen ryddig?

Fortsetter under...

Annonse

I en sånn en:

http://www.bohus.no/...heilo-kommode1/

Der er det plass til nøkler, solbriller, reflekser, lommelykter, håndveska mm, dessuten så er vi fire i familien så en skuff til hver.

Nøkkelskap rett innenfor døra. Når vi kommer videre inn i hallen har vi en stor kommode med to skuffer øverst. Jeg og mannen har hver sin der vi har alt mulig krimskrams som lommebøker, pulsklokker, kodegreie til nettbanken osv

Vi er så heldig at vi har inngang fra garasjen og rett inn på vaskerommet. Det betyr at vi ikke bruker nøkler noe særlig. Vi har garasjeåpner i bilen og den tar vi ikke med oss inn. Bilnøkkelen blir liggende i bilen, og det blir også lommeboken. Når vi går fra huset uten vil tar vi med oss garasjeåpneren. Den er like liten som en nøkkel. Yttersøren brukes stort sett bare av gjester.

Annonse

har egentlig et kjempefint nøkkelskap, men der henger kun nøkler som sjelden blir brukt og reservenøkler. husnøkkelen havner på en krok på veggen i gangen og bilnøkkelen(som mangler ringfeste) legger jeg på kommoden i gangen.

Har en slik:

http://www.kinu.no/products/sparrow-nokkelring-gronn-hvitt-hus

Genial! Fins i ulike fargekombinasjoner, med dobbelt hus og i ulike prisklasser. Veldig fornøyd med denne, pen, morsom og ikke minst så er det veldig enkelt å finne nøkkelen igjen i veska! :-)

Har garasje med inngang til vaskerom og innenfor der er kjøkkenet, så nøklene blir lagt på kjøkkenbenken.

Lommeboka er (som regel) i veska og mobilen har jeg som regel i hånda.

Alt annet dilldall har vi en egen kjøkkenskuff til.

Gjest Mamma til 3 små Gull

På en kommode på kjøkkenet, en kleskurv i gangen, i jakkelommen, stelleveska, lomme på vogna, og en sjelden gang i nøkkelskapet. Jeg legger dem over alt, og har ingen kontroll. Går somregel alltid å leter etter nøklene når jeg skal noen plass :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...