Gå til innhold

Varierende symptomer og kvalme.

Anbefalte innlegg

Jeg var gravid for litt siden, men barnet døde i magen. Ca i uke 6. Vi oppdaget det ikke før i uke 11 på en tidlig ul kontroll. Kroppen forsto ikke at jeg ikke lenger var gravid, og fortsatte å vokse, men med et dødt foster. Det kom ikke ut av seg selv og jeg måtte på utskraping. Den gangen var jeg lite kvalm i prosessen, bare trøtt og sliten.

Nå er jeg gravid igjen, men denne gangen har jeg vært superkvalm fra to dager før graviditetsten. Nå er jeg på 6 +3. For tre dager siden opphørte kvalmen. Jeg drømte at jeg blødde og mistet barnet, men har ikke blødd enda. Men i dag begynte sterke mensensmerter. Er jeg på vei til å miste?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143971840-varierende-symptomer-og-kvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også 6+3 i dag og har hatt noen dager med masse symptomer, og noen dager uten noe som helst. Skjønner veldig godt din bekymring, jeg har hatt 2 SA og er konstant redd for at det skal skje igjen. Hør med lege om du kan få ul for å sjekke at alt er bra. Jeg får ekstra oppfølging denne gangen siden det var en spesiell grunn til at jeg mistet..og har tatt blodprøver som viser fin hcg stigning og skal få ul ca 7-8 uker på vei.

Samme her. Symptomene kommer og går og jeg har også mistet før. For min del er det en ganske slitsom stressfaktor. Men nå må jeg bare holde ut i uvissheten i 9 dager til. For da skal jeg på tidlig UL (7+4 er jeg da). Får det siden jeg har mista før.

Nesten det samme som skjedde med meg. Var på ul uke 9 og alt var fint. Men hadde dødd like etterpå. Fant det ut i uke 12. Fikk bare tabletter og ikke utskraping. Nå er jeg 6+2 og ska på ul om en uke. Blir spennende :) lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...