Gå til innhold

Stakkars dere som var på barnas dager på skoringen og hadde med dere hylende og gråtende barn som ikke ville prøve sko!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har medlidenhet med dere, også meg selv som har måttet høre på tårer og hyling i flere dager siden dette tilbudet startet. Bedre med de større barna som i alle fall hverken hyler eller gråter fordi de må prøve sko som foreldrene skal prakke på dem:(

Skrevet

Prakke på dem? Barn må ha sko å gå i som passer. Du burde kanskje vurdere å bytte jobb hvis du synes det var så fælt.

Skrevet

Og stakkars deg som føler behov for å poste et slikt innlegg, du har tydeligvis ikke blitt helt voksen enda.

Skrevet

Har medlidenhet med dere, også meg selv som har måttet høre på tårer og hyling i flere dager siden dette tilbudet startet. Bedre med de større barna som i alle fall hverken hyler eller gråter fordi de må prøve sko som foreldrene skal prakke på dem:(

Prakke på?!?!!?

Min 3-åring hater sko og en butikk full er ikke noe 'happy place'. Likefullt MÅ hun ha både joggesko, støvler, innesko, vintersko og gjerne et par pensko også. Det blir hyling uansett hva jeg gjør. Så da kan hun like gjerne hyle mens vi kjøper sko på tilbud som sko til full pris. Tro meg, jeg gidder ikke kjøpe mer sko til jenten enn akkurat nok. Eller mener du jeg skal la henne være uten sko enn så lenge....?

Skrevet

Bytte jobb fordi vi har 2 ganger i året barnas dager? Nei da tar jeg heller egenmelding neste gang denne kampanjen pågår slik at jeg slipper og ligge med dundrende hodepine når denne skofestivalen er over!:-)

HI

Skrevet

Ah, jeg er så glad for at min datter elsker skoshopping nesten mer enn sin mor, hun kan gå hyllelangs og prøve ti par uten å klage et sekund. Antakelig derfor vi får god service også, hvis jeg hadde vært butikkansatt hadde jeg nok foretrukket oss framfor hylerne, selv om de også må ha sko på beina.

Skrevet

Er det et stort problem å få barna til å prøve sko ville jeg investert i en skomåler/formåler. Det har jeg, så kan jeg kjøpe sko også når barna ikke er med.

Skrevet

Bytte jobb fordi vi har 2 ganger i året barnas dager? Nei da tar jeg heller egenmelding neste gang denne kampanjen pågår slik at jeg slipper og ligge med dundrende hodepine når denne skofestivalen er over!:-)

HI

Buhu... Jobb er av og til slitsomt. Har du det sånn 2 ganger i året så er det f*** ikke synd på deg.

Skrevet

HI

Ja, gjør det du. Så kan vi andre få hjelp av kvalifiserte og oppgående folk når vi skal kjøpe sko. takler ikke 2 dager med bittelitt stress. Du får be skoringen om å ikke ha tilbud da neste gang.
Skrevet

Så barna dine skal slippe absolutt alt de ikke vil bare fordi du ikke gidder å høre på litt protest??

Skrevet
Bytte jobb fordi vi har 2 ganger i året barnas dager? Nei da tar jeg heller egenmelding neste gang denne kampanjen pågår slik at jeg slipper og ligge med dundrende hodepine når denne skofestivalen er over!:-) HI

Herregud, for et nek

Skrevet

Prøv å jobb en uke i barnehage du, så blir du vel sykemeldt ut året ;)

Skrevet

Er det et stort problem å få barna til å prøve sko ville jeg investert i en skomåler/formåler. Det har jeg, så kan jeg kjøpe sko også når barna ikke er med.

Det har jeg prøvd, men det ender alltid opp med at skoene sitter dårlig og at de må byttes. Hverdagen er travel nok uten at jeg må innom skobutikk og bytte til stadighet.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Mener du at sko er en unyttig luksusgjenstand som foreldre pakker på barn sine for å være slemme?

Må si jeg sliter litt med å skjønne poenget ditt her? Hyler barna mer når det er salg?

Skrevet

barn må ha sko å ikke alle barn er like glad i å prøve de.

Tror du det hadde hjelpt om de kom en dag det ikke var tilbud istedet? Neppe.

Skoene må prøves å da får det heller våge seg at ungen må skrike noen minutter.

Skrevet
Det har jeg prøvd, men det ender alltid opp med at skoene sitter dårlig og at de må byttes. Hverdagen er travel nok uten at jeg må innom skobutikk og bytte til stadighet. #4

Da vil jeg anbefale deg å handle på nettet i god tid før du trenger skoen. Da kan du returnere alt du orker. Bare å kleise på returlappen på pakken og bestille noen andre.

Skrevet

Pleide å kjøpe is etter å ha kjøpt sko, så d ikke skulle bli krangling. Nå er de heldigvis så store at d å handle på barnas dager gikk ganske problemfritt. Måtte bare få en tur pp den kjekke hunden først :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...