Gå til innhold

Rugedag 10 og testings!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer deres tur, det er jeg sikker på. Tiden er bare tung og vond når man sitter der. For meg er det ennå helt uvirkelig. Aldri vært gravid før, så dette er spennende. Måtte 3 mnd gå kjapt :) Vet heller ikke hvor mange uker jeg er? I følge babyverden er jeg 3+6 ???

Testet du tidlig så du visste at el sprøyta var ute,... ???? Hvilken dag testet du positivt på???? Står sikkert lengre oppe, men spør likevel jeg.

I dag var testen blendahvit. 11 daget etter sprøyta og rugedag 7. Begynner å innse at dette ikke går veien,... Kjenner ingenting i puppene, ingen murringer, bare helt tom. Håper jeg blir like heldig som deg en dag.

Annonse

Testet du tidlig så du visste at el sprøyta var ute,... ???? Hvilken dag testet du positivt på???? Står sikkert lengre oppe, men spør likevel jeg. I dag var testen blendahvit. 11 daget etter sprøyta og rugedag 7. Begynner å innse at dette ikke går veien,... Kjenner ingenting i puppene, ingen murringer, bare helt tom. Håper jeg blir like heldig som deg en dag.

Hei du :) Tror du gjør det veldig lurt i og ikke teste noe mer før du er på rd 10 eller 11. For jo mer du holder på sånn her jo mer stresser du kroppen. Også er det veldig inviduelt hvordan symptomer folk har. Du trenger ikke kjenne noe som helst og være gravid. Tror det er lurt av deg og slappe av, gjem vekk de testene du har!

Dette har vært en nervepirrende dag.. Etter å tatt blodprøva fresa jeg inn på apoteket og tok en CB digital som viste seg å vis Gravid og 2-3 uker.. Ringte sykehuset etter 14 og satt 10 forbanna min og ventet på svar som resulterte i ei koslig sykepleier som sa jeg var gravid og hadde en HCG stigning på 254... Var veldig fin og bra :) :)

Er nå 4 uker på vei, å dette er uvirkelig.. Jeg er i lykke rus :) jeg trengte en sommer på og hente meg og slappe totalt av :)

Hipp hurraaa! Så utrolig bra, nå ble jeg kjempeglad på dine vegne :D Det må være så herlig å endelig være i mål. Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet. Nå er det 7 dager til testdag for meg, håper jeg er like heldig :)

Bare et lite spØrsmål: siden du ble litt overstimulert, har du blitt dårlig igjen etter at kroppen begynte å produsere HCG? Jeg fikk beskjed om at jeg ville bli bedre når egglØsningssprØyta gikk ut av kroppen, men kunne risikere å bli dårligere hvis egget festet seg.

Annonse

<3

Jeg hadde vondt i 3 dager etter insettet, og puppene verket bare... Underlivet kjente jeg ikke stort til, eller rd10 kjente jeg litt stikkninger, å samme har vært siden.. Men mindre og mindre i eggstokkene, bare i livmora..

Nå er jeg så kvalm at jeg spyr nesten:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...