Gå til innhold

Rugedag 10 og testings!

Anbefalte innlegg

Kan sikkert lese meg i spinn her, men spør selv og får forhåpentligvis svar. Jeg er på RD 10 og testet i natt (når jeg våknet) 04.15, og satt med den testen i hånda og prøvde og la være og se men så nysgjerring som jeg er så så jeg på vinduet på testen og fulgte med den.. Jaggu ble den ikke positiv med en gang og ganske så klart. Gikk å la meg igjen og sovnet og stod opp 08.30 og så på testen igjen og den var like positivt.. Er det da mulig at det fortsatt kan være kjemisk???? Tørr ikke å glede meg så innmari mye over dette..

Testdagen er jo på tirsdagen..

post-839152-0-67258100-1347782982_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143971824-rugedag-10-og-testings/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!!! :D Så fantastisk! Dette fortjente du, godt at alle smertene du gikk igjennom var verdt det.

Forstår frykten din for kjemisk, men det var jo en veldig tydelig positiv test. Men du kan jo ta en ny test på tirsdag for å se om testen blir svakere eller sterkere. Men jeg er sikker på at dere endelig har klart det <3

Annonse

Så deilig du må ha det nå. Hååååper jeg kan oppleve det samme en dag. Rugedag 6 her.... Litt av el sprøyta som sitter i ennå..... Kun antydning til strek nå....er redd den forblir borte resten av dette forsøket....

Men gratuuuuuuulerer så mye til deg. Nydelig strek.

Annonse

Så deilig du må ha det nå. Hååååper jeg kan oppleve det samme en dag. Rugedag 6 her.... Litt av el sprøyta som sitter i ennå..... Kun antydning til strek nå....er redd den forblir borte resten av dette forsøket.... Men gratuuuuuuulerer så mye til deg. Nydelig strek.

Hei Aurora 35 :)

Dette er helt uvirkelig.. Rett og slett HELT UVIRKELIG. Denne gangen har jeg ikke testet en eneste gang, kun nå i natt/dag.. å i grunn er jeg glad for at jeg lot meg vente.. Har ikke jaget kroppen noe særlig mer opp med haug med negative tester.. Jeg krysser fingrene for deg <3

Ååååååå du er sååååååå heldig. hvor lenge har dere prøvd, og hvor mange forsøk.Vært gravid før???? når fikk du ømme pupper???? Jeg kjenner ingenting og det skremmer meg en god del,....

Jeg er veldig heldig :) :) :)

Vi har prøvd siden 2009 på egenhånd, 3 pergokurer, 1 lap undersøkelse som viste defekte eggledere, negativt IVF/ICSI 31 Jan 2012 og nytt forsøk igjen nå.. Jeg har aldri vært gravid før, aldri..

Puppene har vært ømme hele tiden, men blitt tyngre og vondere etter eggløsningssprøyta gikk ut... Kjenner ikke noe der nede, hadde grufulle smerter etter innsettet, men det er pga overstimmulering. Første forsøket så følte jeg meg tom i livmora, kjente tidlig at dette ikke gikk. Denne gangen har jeg følt at det er noe der...

Å rugedag 6, tror ikke du skal kjenne så veldig mye ennå???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...