Gå til innhold

Ul uke 5 - 6. Hjertet slo kun på den ene

Lilly77

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg var til tidlig ul grunnet spotting( både friskt og brunt blod ). Gynekolog såg to fostersekker, men kun den ene hadde hjerteaktivitet. Hun mente at jeg enten mistet den ene ( grunnet spottingen ) eller at det var for tidlig å se. Dette er ei uke siden. Skal tilbake om ei uke. Jeg spotter fremdeles, og tror derfor det betyr at jeg mister den ene. Men nå har jeg begynt å bekymre meg for den som hjertet slår på. Kan jeg også miste denne siden jeg fremdeles spotter? Burde det ikke stoppe opp? Jeg har ikke vondt i magen. Er det andre som har opplevd lignende ??

Fortsetter under...

Annonse

var på ul for 1 uke siden og såg tydelig 2 fostersekker, men her fant di også kun 1 hjerte. fikk beskje om og komme tilbake 14 dager senere. har ikke hatt noe blødning i svargerskapet, men kjenner nå på vært lille stikk i magen og er veldig nervøs for at noe skal gå helt galt. jeg snakket med en proff og hun anbefalte meg og prøve og ikke tenke så mye på graviditeten, ikke lett. men prøver og gjøre ting så jeg ikke tenker så mye. jobber litt ekstra og slikt. svigerinnen min fikk også nettopp tvillinger og hun opplevde dette med blødning lenge. men alt gikk bra fordi.

Jeg var på ultralyd igjen i går og der så jeg klart to hjerter som slo. Jeg blør fremdeles litt. I følge jordmor så var ikke det noe å bekymre seg for. Alt såg bra ut med begge to:) Jeg er i sjokk og klarer ikke kjenne på så mye av følelser enda. Er i 8 uke nå og ting kan fremdeles gå galt. Vi får bare ta en dag om gangen. Du skal se at du ser to hjerter slår neste gang - lykke til ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...