Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Det er så gale at jeg jeg blir flau og veldig lei meg pga. det hver eneste dag. Jeg har masse appelsinhud, og huden er slapp og disser. Jeg orker ikke å ha det sånn, men jeg har ikke sjans til å komme meg ut for å trene. Har noen av dere tips til gode treningsøvelser som fungerer, helst relativt kjapt, som jeg kan gjøre hjemme i stuen?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #2 Skrevet 16. september 2012 Hvorfor har du ikke sjans til å ut å trene? Det er altfor mange dårlige unnskyldninger der ute! Har du baby, så putt ungen i vogna, og finn deg noen skikkelige bakker. Gå i kjapt tempo så du skikkelig kjenner det. Super trening for rompe og lår. Finnes mange hjemmetreningsprogram på nett, men vær innstilt på at det koster. No pain, no gain. Og kost er også superviktig... Gå f eks inn på iform.nu for inspirasjon...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #3 Skrevet 16. september 2012 Hvorfor har du ikke sjans til å ut å trene? Det er altfor mange dårlige unnskyldninger der ute! Har du baby, så putt ungen i vogna, og finn deg noen skikkelige bakker. Gå i kjapt tempo så du skikkelig kjenner det. Super trening for rompe og lår. Finnes mange hjemmetreningsprogram på nett, men vær innstilt på at det koster. No pain, no gain. Og kost er også superviktig... Gå f eks inn på iform.nu for inspirasjon... Det er ikke snakk om noe dårlig unnskyldning. Jeg sier jo at jeg vil trene, men må gjøre det hjemmefra. Jeg ønsker derfor tips til det. HI
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #5 Skrevet 16. september 2012 kanskje du kan prøve sånn stepmaskin, tredemølle eller noe lignende? eller kjøp/last ned video med zumba, det er både morro og god trening
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #6 Skrevet 16. september 2012 www.livegym.no Lykke til:-) Takk for tips, det skal jeg ta en titt på:-) HI
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #7 Skrevet 16. september 2012 kanskje du kan prøve sånn stepmaskin, tredemølle eller noe lignende? eller kjøp/last ned video med zumba, det er både morro og god trening Tusen takk for tips. Zumba har jeg, men føler ikke det er så god trening? Kanskje jeg ikke har presset meg selv hardt nok. Tredemølle har jeg utrolig lyst på, men dessverre ikke plass. De er jo ganske store, sant? HI
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #8 Skrevet 16. september 2012 www.livegym.no Lykke til:-) Takk for tips, det skal jeg ta en titt på:-) HI HI her igjen. For et utrolig bra tips med livegym! Det var jo rett og slett helt genial! Tusen takk!
Mamma_til_2 Skrevet 16. september 2012 #9 Skrevet 16. september 2012 Kjøp en steppkasse, tar ikke stor plass og de kan brukes på mange måter, sett på musikk med trykk i og fly over steppen i 30min for dag, underverker for lår og rompe den kan og brukes til mageøvelser ol.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #10 Skrevet 16. september 2012 Kjøp en steppkasse, tar ikke stor plass og de kan brukes på mange måter, sett på musikk med trykk i og fly over steppen i 30min for dag, underverker for lår og rompe den kan og brukes til mageøvelser ol. Hvor får man kjøpt det? :-) HI
Mamma_til_2 Skrevet 16. september 2012 #11 Skrevet 16. september 2012 Kjøp en steppkasse, tar ikke stor plass og de kan brukes på mange måter, sett på musikk med trykk i og fly over steppen i 30min for dag, underverker for lår og rompe den kan og brukes til mageøvelser ol. Hvor får man kjøpt det? :-) HI http://www.sportsmaster.no/Fitness%20og%20Crossfit/Fitness/Aerobic%20Stepkasse.aspx?gclid=CJaszonYubICFaQvmAodqgwAXQ http://www.xxl.no/ProductSearchPage.aspx/?q=fitness finner de på de fleste sportsbutikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå