Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Jeg vet jeg ikke er verdens fæleste person.. Men jeg er lei av å ha så dårlig råd som vi har nå. Aldri få kjøpt fine skjerf, sko eller sminke. Lei av å stygge gule tenner, lei av å være overvektig. Slanker meg nå og har medgang. Lei av strekkmerkene, lei av å ha et merkelig annsikt. Lei av å være født slik jeg er, men naturlige hengepupper uavhengi av vekt. Lei av å ha kviser og rød hud. Lei av å være blek og kun bli solbrent. Aldri brun på sommeren. Jeg er lei av å være stygg. Noen er født mindre pene enn andre, og det er jeg. Og jeg er lei meg for det. Følte for å blåse ut nå.. Og ja, man kan gjøre ting for selvbildet sitt, men det forandrer ikke at jeg desverre ble født stygg...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Trist at du føler sånn om deg selv. De aller fleste mennesker har ting ved seg selv de er misfornøyd med. Jobb med deg selv, sett deg små mål. Finn dine positive sider og egenskaper og fremhev de. Jeg er sikker på at du ikke er så ille som det du beskriver her!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Ja, jeg prøver. Og jeg vet jeg har postive egenskaper og sider. Det har alle. Men jeg vet jeg er mindre pen. Jeg hater å se meg selv naken i speilet. Jeg hater å studere annsiktet mitt. Jeg er så uendelig lei meg for, og lei av å være stygg. Har aldri sagt noe slik høyt om meg selv før nå, og følte jeg trengte å blåse ut. Føler at det er en byrde. Og klarer ikke styrke selvbildet mitt. Jeg vet ikke hvordan. Alt jeg føler nå er at jeg vet at jeg er født stygg. Skulle gitt så mye for å føle meg pen, sexy eller vakker. Eller bare normal..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 Du skriver at du slanker deg og har medgang... det er kjempebra av deg! Se om du greier å fokusere på små ting til å begynne med, hver eneste lille fremgang. Etter hvert vil du kunne gjøre en og en ting litt bedre og da vil du føle deg bedre. Jeg er av dem som faktisk har fått bedre utseende etter jeg ble 35 enn jeg har hatt før. Kanskje kommer det av at jeg er blitt sikrere i meg selv, gir litt mer f..., har fått en vekt jeg trives med, og ellers egentlig er ganske så fornøyd.... til tross for at jeg fremdeles har kviser og også har fått hengepupper Jeg har omsider funnet en frisør som forstår håret mitt, så nå slipper jeg å ha en forferdelig høystake på hodet også. Når jeg får råd skal jeg bleike tennene, men foreløpig bruker jeg "tannpulver" som du får på helsekosten, og det har faktisk hjulpet masse Ta en ting om gangen, og vær stolt over den du er og det du gjør i livet... da får du det bedre sakte, men sikkert!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Du skriver at du slanker deg og har medgang... det er kjempebra av deg! Se om du greier å fokusere på små ting til å begynne med, hver eneste lille fremgang. Etter hvert vil du kunne gjøre en og en ting litt bedre og da vil du føle deg bedre. Jeg er av dem som faktisk har fått bedre utseende etter jeg ble 35 enn jeg har hatt før. Kanskje kommer det av at jeg er blitt sikrere i meg selv, gir litt mer f..., har fått en vekt jeg trives med, og ellers egentlig er ganske så fornøyd.... til tross for at jeg fremdeles har kviser og også har fått hengepupper Jeg har omsider funnet en frisør som forstår håret mitt, så nå slipper jeg å ha en forferdelig høystake på hodet også. Når jeg får råd skal jeg bleike tennene, men foreløpig bruker jeg "tannpulver" som du får på helsekosten, og det har faktisk hjulpet masse Ta en ting om gangen, og vær stolt over den du er og det du gjør i livet... da får du det bedre sakte, men sikkert! Hva er tannpulver? Har veldig lyst å bleke tennene mine.. Vet du om dentway eller smilelab funker? Ikke HI
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #6 Skrevet 15. september 2012 Du skriver at du slanker deg og har medgang... det er kjempebra av deg! Se om du greier å fokusere på små ting til å begynne med, hver eneste lille fremgang. Etter hvert vil du kunne gjøre en og en ting litt bedre og da vil du føle deg bedre. Jeg er av dem som faktisk har fått bedre utseende etter jeg ble 35 enn jeg har hatt før. Kanskje kommer det av at jeg er blitt sikrere i meg selv, gir litt mer f..., har fått en vekt jeg trives med, og ellers egentlig er ganske så fornøyd.... til tross for at jeg fremdeles har kviser og også har fått hengepupper Jeg har omsider funnet en frisør som forstår håret mitt, så nå slipper jeg å ha en forferdelig høystake på hodet også. Når jeg får råd skal jeg bleike tennene, men foreløpig bruker jeg "tannpulver" som du får på helsekosten, og det har faktisk hjulpet masse Ta en ting om gangen, og vær stolt over den du er og det du gjør i livet... da får du det bedre sakte, men sikkert! Hva er tannpulver? Har veldig lyst å bleke tennene mine.. Vet du om dentway eller smilelab funker? Ikke HI Kjenner ikke de du nevner. Jeg tør ikke prøve de billige tannblekemidlene fordi jeg så lett får sensitive tannhalser. Det pulveret som jeg har funnet heter "Vit-Tandpulver Eugenia". Noen helsekoster har det, andre ikke. Det bleker ikke tennene innover i tannen, tror jeg, men mer at det fjerner belegg som vanlig tannpuss ikke fjerner. Jeg spiser en god del mørk sjokolade og er glad i rødvin innimellom. Men jeg merker virkelig forskjell på tennene etter at jeg begynte å bruke tannpulveret Tror det koster 249,- og jeg har brukt det kun på kveldene, ikke riktig hver kveld heller, og har hatt det i ca 6 uker nå. Verdt et forsøk
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #7 Skrevet 15. september 2012 Du skriver at du slanker deg og har medgang... det er kjempebra av deg! Se om du greier å fokusere på små ting til å begynne med, hver eneste lille fremgang. Etter hvert vil du kunne gjøre en og en ting litt bedre og da vil du føle deg bedre. Jeg er av dem som faktisk har fått bedre utseende etter jeg ble 35 enn jeg har hatt før. Kanskje kommer det av at jeg er blitt sikrere i meg selv, gir litt mer f..., har fått en vekt jeg trives med, og ellers egentlig er ganske så fornøyd.... til tross for at jeg fremdeles har kviser og også har fått hengepupper Jeg har omsider funnet en frisør som forstår håret mitt, så nå slipper jeg å ha en forferdelig høystake på hodet også. Når jeg får råd skal jeg bleike tennene, men foreløpig bruker jeg "tannpulver" som du får på helsekosten, og det har faktisk hjulpet masse Ta en ting om gangen, og vær stolt over den du er og det du gjør i livet... da får du det bedre sakte, men sikkert! Hva er tannpulver? Har veldig lyst å bleke tennene mine.. Vet du om dentway eller smilelab funker? Ikke HI Kjenner ikke de du nevner. Jeg tør ikke prøve de billige tannblekemidlene fordi jeg så lett får sensitive tannhalser. Det pulveret som jeg har funnet heter "Vit-Tandpulver Eugenia". Noen helsekoster har det, andre ikke. Det bleker ikke tennene innover i tannen, tror jeg, men mer at det fjerner belegg som vanlig tannpuss ikke fjerner. Jeg spiser en god del mørk sjokolade og er glad i rødvin innimellom. Men jeg merker virkelig forskjell på tennene etter at jeg begynte å bruke tannpulveret Tror det koster 249,- og jeg har brukt det kun på kveldene, ikke riktig hver kveld heller, og har hatt det i ca 6 uker nå. Verdt et forsøk Varer det midlertidig eller permanent? Dumt å bruke mye penger om jeg må bleke tennene hver kveld i mange uker resten av livet for å holde de bleke...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #8 Skrevet 16. september 2012 Ang tannbleking... Stadig vekk dealer på det på gruopon, letsdeal, sweetdeal o.l. Er ikke mange lappene det koster...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #9 Skrevet 16. september 2012 Hvis du har rød hud og kviser så tyder det på at du bruker feil kremer. Jeg har også hud som lett blir råd og kvisete og må være veldig forsiktig. Bruker kremer uten fett, men med mye fukt. helst uten parfyme. Ikke kjøp Loreal, Garnier Nivea osv. Altfor sterkt. Du kan bruke en lett selvbruner. Og hold in undertøy. Husk også at det er veldig mange fine og billige klær nå. HM, Lindex, Cubus osv har masse fint. Og billige sko. Prøv å farge håret selv feks. Rouge gjør underverker. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #10 Skrevet 16. september 2012 Tviler sterkt på at du er så stygg som du selv føler det. Jeg jobber i et make over studio og tro meg, alle er penere enn det de tror. Gå til et parfymeri, fortell at du ikke vet hvordan du skal sminke deg best så vil du få hjelp. Finn en frisør som er god, og klipper og farger/striper deg så at håret tåler å vokse på det. Da trenger du ikke gå så ofte, hvis du har dårlig råd.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #11 Skrevet 16. september 2012 Meld deg på "bli ny" med KK! Da får du masse supre tips!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #12 Skrevet 16. september 2012 På ebay.com får du kjøpt profesjonelltannblekingsutstyr til ca. 100 kroner. Og det FUNKER!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #13 Skrevet 16. september 2012 Jeg er født med rød og kvisete hud. Bruker Id bare minerals. Hudkrem bruker jeg ikke. Har også viss peiling på mote og vet hva jeg vil kle meg i og hvilke klær jeg liker. Problemet er bare at jeg har veldig, veldig dårlig råd. Sitter igjen med 3-4 tusen etter husleie og strøm er betalt. Resten skal dekke ALT annet. Så har ingen rom for å kjøpe noe. Ellers har jeg vært litt lubben og nå overvektig hele livet. Jeg slanker meg og det går greit. Men resten av meg... Lyse øyenvipper, håret mitt er superslitt og står til alle kanter. Huden min er blek og blodårene stikker fram. Full av blåmerker og arr. Det vises utrolig godt. Huden min er helt forferdelig. Jeg har et merklig utseende og stygt annsikt. Jeg kan ikke fordra utseende mitt. I hverdagen går det greit, men når jeg tenker over det får jeg lyst til å blåse skikkelig ut. Er så urettferdig at jeg er født slik...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. september 2012 #14 Skrevet 16. september 2012 Jeg tror du er langt mindre stygg enn du tror selv! Ellers finnes det jo måter å fjonge seg på som ikke nødvendigvis koster så mye da. Google hjemmeansiktsmasker eller noe i den dur, så finner du flere oppskrifter på hudpleie og masker av ingredienser du finner i kjøleskapet. Samme med hårpleie. Farg hår, vipper og bryn selv. Få en venninne med stødig hånd til å klippe håret ditt. Kjøp selvbruningskrem. Kladd på mascara og blush så du ser fresh ut i ansiktet hvertfall- det trenger ikke være av de dyreste merkene. Og sørg for å være ren, pen og presentabel, da føler man seg jo bedre enn om man slæfer rundt i halvslitne klær og uvasket hår. Og til sist- rett opp ryggen, smiiiil og ha tro på deg selv!
Gidder ikke! Skrevet 16. september 2012 #15 Skrevet 16. september 2012 Huff, det er ingen ålreit følelse å føle seg stygg. Jeg er helt sikker på at du har gode potensialer, det har alle!!! Tips til rimelig skjønnhetsprodukter som kan gjøre stor forskjell: Dove fuktighetskrem med litt selvbruning, den er kjempebra! Id bare minerals foundation-pudder kjøper jeg fra feelunique.com, koster akkurat under tollgrensa (200 Kr) og fri frakt. Veldig billig i forhold til å kjøpe i salong osv. Vet du ikke hvilken fargenyanse du bruker, ta en tur innom et sted de selger og be om Å få prøve. Er ikke bra å handle for mye på kreditt, men hvis du har sånn nogenlunde ok kontroll alikevel, kjøp deg noen nye plagg på hm på nett og betal med konto over noen måneder. Ikke mye, men bare for Å friske opp litt. Det er ikke så mye som skal til! Litt glød i huden og smilende øyne kommer man langt med Prøv å være så feminin du kan (hvis det passer deg da), rett opp ryggen og det aller viktigste er hva du tenker, man er faktisk hva man tenker om seg selv. Det er utrolig vanskelig å snu tankene, jeg klarer det sjelden selv, men hvor vanskelig det enn er, så er det så altså så enkelt. Se mulighetene! Du har sikkert noen små grep du kan begynne med Og så god du er som har begynt å gå ned i vekt! Stå på
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #16 Skrevet 16. september 2012 Da tar du turen til en second hand. Der finner man ofte dødskule klær. Salg fungerer også bra! Jeg har ikke høyt klesbudsjett men finner det jeg trenger:-)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #17 Skrevet 17. september 2012 Jeg føler meg på samme måte. Selv om jeg har råd, så hjelper det ikke å sminke seg, gjøre noe med kroppen (delte magemuskler, appelsinhud, hengehud på magen og strekkmerker går det ikke an å slanke eller skjule), så er jeg fortsatt svært lite pen. Min egen mann vil ikke ha sex med meg siden han gremmes over kroppen min, selv om han elsker meg ellers over hele verden. Han klarer bare ikke. Hele barndommen var jeg mobbet for utseende, og enda var jeg litt penere som yngre enn det jeg er nå. Ikke at det hjalp, men sender god klem, siden jeg vet hvordan det føles...
mylittlecat Skrevet 17. september 2012 #18 Skrevet 17. september 2012 Jeg føler meg på samme måte. Selv om jeg har råd, så hjelper det ikke å sminke seg, gjøre noe med kroppen (delte magemuskler, appelsinhud, hengehud på magen og strekkmerker går det ikke an å slanke eller skjule), så er jeg fortsatt svært lite pen. Min egen mann vil ikke ha sex med meg siden han gremmes over kroppen min, selv om han elsker meg ellers over hele verden. Han klarer bare ikke. Hele barndommen var jeg mobbet for utseende, og enda var jeg litt penere som yngre enn det jeg er nå. Ikke at det hjalp, men sender god klem, siden jeg vet hvordan det føles... Han elsker deg over hele verden, men klarer ikke ha sex med deg? Skal dere gå resten av livet uten sex, begge to, fordi han har et latterlig syn på kropp? Du har vel kanskje født hans barn i tillegg, som har vært med på å "ødelegge" kroppen din? Kan jo ikke annet å syns synd på deg, FOR en følelse du må sitte med...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #19 Skrevet 17. september 2012 Min tenåringsdatter hadde lest e sted at de fleste mennesker oppfattes av andre som 30 % penere enn de ser seg selv. Dte betyr at andre ihvertfall ikke ser deg som så stygg som du selv mener du er. For min del mener jeg at skjønnhet handler om mye mer enn det å være klassisk vakker. Jeg kan bli rent forelsket i et sjarmerende smil (folk som smiler med øYNENE - jeg elsker det, uansett hvor mange kviser eller arr de har, om de tjukke eller har pjuskete hår), en god og positiv væremåte, en utstråling som kommer innenfra. Klart, noen mennesker er helt nydelig vakre, men mange av dem har ikke nødvendigvis alt det andre - og fremstår derfor likevel ikke som de peneste menneskene. Jeg er helt hundre prosent sikker på at du ikke er stygg.
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. september 2012 #20 Skrevet 17. september 2012 Jeg tror du er pen, jeg! Men at du ikke ser det selv Dessuten er det fryktelig mange PENE damer som mister det gode utseende så fort de åpner kjeften! Tenk litt på det du Smil og vær glad, så skal du se at andre syns du er nydelig
Rediken Skrevet 17. september 2012 #21 Skrevet 17. september 2012 Jeg er ikke akuratt blendende vakker. Men med riktig sminke, klær og hår føler jeg meg, og blir oppfattet som vakker. Alle mennesker har potensial til å bli pene, noen må bare jobbe litt ekstra. Et eksempel er en jente som jeg gikk på samme ungdomsskole som meg. Hun var (unnskyld uttrykket) stygg. Hun hadde fet kommune farget hår, skikkelig overvektig, og rett og slett alt annet en attraktiv. Idag er hun den peneste jeg vet om, hun jobber som personlig trener, og i tillegg har hun flere modelloppdrag i musikkvideoer o.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå