Chelseafan Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 her er 10 søsken par som venter et søsken : Hva ville du ha kalt lillebror/Søster : Isabella, Isaac og ? Leon,Daniel og ? Sivert,Eira og ? Viljar,Benjamin og ? Alexander,Julian og ? Stine,Marie og ? Sarah,Sophia og ? Ane,Oda og ? Arild,Vilde og ? Christopher,Cassandra og ? Jeg hadde valgt : Isabella,Isaac og Ida Marie Leon,Daniel og Liam Sivert,Eira og Brage Viljar,Benjamin og Sofie Alexander,Julian og Philip Stine,Marie og Caroline Sarah,Sophia og Sebastian Ane,Oda og Max Arild,Vilde og Stian Christopher,Cassandra og Cornelius
Summer29 Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Isabella, Isaac og Sienna Leon,Daniel og Markus Sivert,Eira og Hedda Viljar,Benjamin og Jørgen Alexander,Julian og Christopher Stine,Marie og Ingvild Sarah,Sophia og Hannah Ane,Oda og Mari Arild,Vilde og Tuva Christopher,Cassandra og Catharina
SingSing Skrevet 16. september 2012 #3 Skrevet 16. september 2012 Isabella, Isaac og Immanuel/Irmelin Leon,Daniel og Theodor/Miriam Sivert,Eira og Vetle/Veslesol Viljar,Benjamin og Markus/Maria Alexander,Julian og Fabian/Margrethe Stine,Marie og Jonas/Karen Sarah,Sophia og Simon/Serena Ane,Oda og Jan/Signe Arild,Vilde og Bjørnar/Silje Christopher,Cassandra og Caleb/Celia
sommertiara Skrevet 16. september 2012 #4 Skrevet 16. september 2012 Morro, tar gutt og jente annenhver gang: Isabella, Isaac og Ismael Leon, Daniel og Emilia Sivert, Eira og Brage Viljar, Benjamin og Johanna Alexander, Julian og Kasper Stine, Marie og Elise Sarah, Sophia og Samuel Ane, Oda og Eva Arild, Vilde og Harald Christopher, Cassandra og Amelia
Chelseafan Skrevet 16. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2012 Var mange fine Forslag her Tenkte og ta Isabella slikt og Broren min og svigerinne kan se hvor mange fine navn det er sammens med Isabella,de prøver nå,men har ikke skjedd noe,håper det ikke tar så lang tid,så det ikke blir så mye i mellom min og deres
Tutto og snuppo Skrevet 16. september 2012 #6 Skrevet 16. september 2012 Isabella, Isaac og Isolde Leon, Daniel og Oskar Sivert, Eira og Johanna Viljar, Benjamin og Eirik Alexander, Julian og Louise Stine, Marie og Hilde Sarah, Sophia og Sienna Ane, Oda og Ellen Arild, Vilde og Elida Christopher, Cassandra og Christina
Chelseafan Skrevet 16. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2012 Mange fine det også sikkert litt dum,men er Isolde gutt eller jente?
*Dubsgirl* Skrevet 18. september 2012 #10 Skrevet 18. september 2012 Isabella, Isaac og Imre/Ingelin Leon,Daniel og William/Olivia Sivert,Eira og Ludvig/Oline Viljar,Benjamin og Anton/Mathea Alexander,Julian og Oliver/Olivia Stine,Marie og Henrik/Helene Sarah,Sophia og Simon/Selina Ane,Oda og Even/Ine Arild,Vilde og Sondre/Mari Christopher,Cassandra og Caspian/Celina
Chelseafan Skrevet 18. september 2012 Forfatter #11 Skrevet 18. september 2012 Mange fine navn her Elsker bare Caspian så mye,synd samboeren er så mot litt spesielle navn,kunne gjerne tenkt meg Jasper eller Caspian,men nei da
Versailles Skrevet 18. september 2012 #12 Skrevet 18. september 2012 Man tar vel det navnet man synes er fint. Hvorfor skal søskens navn passe sammen? Det har vel ikke hendt i vårt voksne liv, at broren min og jeg har blitt presentert sammen. Og voksen er man tross alt en god del lenger enn man er barn. MIne fire barn har navn som mannen og jeg synes er fine. Ett har dobbeltnavn (hvorav ett av navnene er mest vanlig i engelsktalende land), ett har et helt vanlig, norsk navn på topp ti, ett har et typisk søtt navn, og ett har et navn det bare er 24 av i Norge som heter. Felles for alle navnene, er at vi synes de er flotte.
Chelseafan Skrevet 18. september 2012 Forfatter #13 Skrevet 18. september 2012 Fordi det høres teit ut
magica fra tryll Skrevet 18. september 2012 #14 Skrevet 18. september 2012 Hva høres teit ut?? Mine 6 barn er født med 20 års mellomrom mellom første og siste. Kan jo si at livet og smaken iforhold til navn har forandret seg på 20 år. Søsken er da ikke klær som skal matche. Det viktigste er at hver og en har det navnet du synes er perfekt til akkurat det barnet akkurat når barnet blir født.
najaden Skrevet 18. september 2012 #15 Skrevet 18. september 2012 Jeg synes egentlig det høres like teit ut når navnene på død og liv skal matche. Sånn krampaktige "Nå har vi to unger med T til forbokstav, så minsteman Må jo bare hete Teodor". "Lillesøsteren til Stina og Kina må jo selvsagt hete Mina".
Chelseafan Skrevet 18. september 2012 Forfatter #16 Skrevet 18. september 2012 søsken med helt ulike navn
Chelseafan Skrevet 18. september 2012 Forfatter #17 Skrevet 18. september 2012 Noen er enig andre ikke. navnene skal være litt like,blir for dumt med 3 barn som heter Liam,Odin og Nils
magica fra tryll Skrevet 18. september 2012 #18 Skrevet 18. september 2012 Nei, navn SKAL ikke være litt like. Det er du som synes det. JEG derimot synes ikke det. Jeg synes ikke det er dumt med 3 barn som heter Liam, Odin og Nils;) Synes det er helt greit, hvis det er det foreldrene synes er fint.
Chelseafan Skrevet 18. september 2012 Forfatter #19 Skrevet 18. september 2012 Som sagt er det smak og behag,men det er ikke det som er i dette innlegget,her skal du finne søsken navn
Giss Skrevet 18. september 2012 #20 Skrevet 18. september 2012 her er 10 søsken par som venter et søsken : Hva ville du ha kalt lillebror/Søster : Isabella, Isaac og ? Leon,Daniel og ? Sivert,Eira og ? Viljar,Benjamin og ? Alexander,Julian og ? Stine,Marie og ? Sarah,Sophia og ? Ane,Oda og ? Arild,Vilde og ? Christopher,Cassandra og ? Isabella, Isaac og Arthur Leon, Daniel og Aron Sivert, Eira og Maren Viljar, Benjamin og Robert Alexander, Julian og Athena Stine, Marie og Ingrid Sarah, Sophia og Leah Ane, Oda og Jens Arild, Vilde og Åsne Christopher, Cassandra og Liam
peggy08 Skrevet 18. september 2012 #21 Skrevet 18. september 2012 Hva høres teit ut?? Mine 6 barn er født med 20 års mellomrom mellom første og siste. Kan jo si at livet og smaken iforhold til navn har forandret seg på 20 år. Søsken er da ikke klær som skal matche. Det viktigste er at hver og en har det navnet du synes er perfekt til akkurat det barnet akkurat når barnet blir født. Enig! Vi har to voksne barn fra før som vi fikk da vi var i begynnelsen av 20 årene. Nå venter vi nr. 3 via adopsjon. Har litt andre navn på "blokka" nå enn vi hadde da.
NovemberBaby<3 Skrevet 18. september 2012 #22 Skrevet 18. september 2012 Isabella, Isaac og Iselin. Leon,Daniel og Emilian. Sivert,Eira og Tuva Viljar,Benjamin og Tarald. Alexander,Julian og Christian. Stine,Marie og Julie Sarah,Sophia og Sunniva. Ane,Oda og Emil. Arild,Vilde og Filip. Christopher,Cassandra og Cornelius.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå