Gå til innhold

Noen som klarer å se noe??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spennende da!

Du får teste på ny i morgen tidlig eller vente 3 dager hvis du greier det. Siden hcg dobler seg annenhvar dag vil du derfor få et tydligere svar i morgen enn i dag hvis du er gravid. 10 dpo er ganske tidlig å teste i mange tilfeller. Har sett mange som har fått så svak første gangen de testet pos.

Har fått en sånn strek selv (var ikke gravid), men det var på stav og ikke strimmel. Strimler har aldri fusket med fake strek hos meg slik som den staven gjorde.

Lykke til!

No har det jo seg sånn at det var stav men tok den ut for eg trodde det kunne være noe skygge men det ble bare tydeligere når jeg demonterte den. Den jeg tok i går var strimmel men når jeg lastet opp bilde på data ble det enda dårligere enn det i utgangspunktet var. Men men får bare vente i spennening, tør ikke slippe jubelen løs ennå liksom selv om jeg aldri har opplevd sånn type strek før uten at det har vært noe, men en gang må vel bli den første........

Annonse

Jeg ser ingneting der, sorry! Den ser like negativ ut som min gjorde i dag morges. Hvor er det dere liksom ser noen skygge der?

Den er svært, svært svak - her har jeg manipulert sterkt i photoshop, og da ser man at det er "noe" der.

post-846720-0-26758400-1347872354_thumb.jpg

Men jeg ville nok regnet den som negativt, enn så lenge, i alle fall.

Annonse

Jeg skjønner ikke sånne billigtester jeg. Kan ikke folk bare bruke Clearblue digital? Der står det jo i klartekst.

cb dig er ikke så sensitiv har jeg inntrykk av selv om det står at de regarer på 25mlU/ml begge deler... jeg har goood kjennskap til disse strimlene etter 3 vf forsøk.... og de har blitt svakt SYNLIG positive lenge før en dig cb har slått ut....det er min erfaring da..vet fler har sagt det samme.....

kan anbefale dr.morris test. apotek1 selger den bla. den er uuuber sensitiv å reagere på bare 10mlU/ml ! :)

Jeg skjønner ikke sånne billigtester jeg. Kan ikke folk bare bruke Clearblue digital? Der står det jo i klartekst.
cb dig er ikke så sensitiv har jeg inntrykk av selv om det står at de regarer på 25mlU/ml begge deler... jeg har goood kjennskap til disse strimlene etter 3 vf forsøk.... og de har blitt svakt SYNLIG positive lenge før en dig cb har slått ut....det er min erfaring da..vet fler har sagt det samme..... kan anbefale dr.morris test. apotek1 selger den bla. den er uuuber sensitiv å reagere på bare 10mlU/ml ! :)

vet ikke om cb dig.ikke slår ut før en evt billigstrimmel er DøNN positiv om du skjønner? (:P)

cb dig er ikke så sensitiv har jeg inntrykk av selv om det står at de regarer på 25mlU/ml begge deler... jeg har goood kjennskap til disse strimlene etter 3 vf forsøk.... og de har blitt svakt SYNLIG positive lenge før en dig cb har slått ut....det er min erfaring da..vet fler har sagt det samme..... kan anbefale dr.morris test. apotek1 selger den bla. den er uuuber sensitiv å reagere på bare 10mlU/ml ! :)
vet ikke om cb dig.ikke slår ut før en evt billigstrimmel er DøNN positiv om du skjønner? ( :P)

Jeg har bare testet en gang, dagen jeg skulle ha mensen, og Clearblue digital var positiv da. Driver jo ikke å tester i hytt og pine. Visste at jeg var gravid fordi vi hadde droppet prevensjon og planlagt graviditet. Og det stemte.

Jeg for min del gidder ikke å bruke masse penger på digitale tester. De tar man som regel etter å ha fått pos billig stimmel/stav for å bekrefte med. Strimlene er lett å tolke så jeg ser ikke problemet med å bruke dem :)

vet ikke om cb dig.ikke slår ut før en evt billigstrimmel er DøNN positiv om du skjønner? ( :P)
Jeg har bare testet en gang, dagen jeg skulle ha mensen, og Clearblue digital var positiv da. Driver jo ikke å tester i hytt og pine. Visste at jeg var gravid fordi vi hadde droppet prevensjon og planlagt graviditet. Og det stemte.
noen produsere mer hcg i begynnelsen enn andre ;) på mens dagen tester nok de fleste positivt om de er gravid emn vi som er litt utålmodige tester gjerne 4-5 dager før ikm og lever i spenningen det er i å tyde streker hehehehe (lol)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...