ennahhoppert Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Hei sann.. Veldig rare spørsmål her av mæ her nå. Formen mi.: bli varm i ansiktet Oppblåst mage Ikke mens siden juni Magesmeter i nedre mage Krafig hårvekt Raskt opp i vekt Veldig ofte svimmel Pigment flekker rundt hals og rundt armhulene Humørsvignere Pluss mye mer.. Har tatt g.test, men bare negativ:( Men syns æ har mang tegn til at æ er gravid, men så bli æ veldig i tvil om at æ har pcos.. Lest en del om det..syns pcos og gravid symptomer er veldig like.. Flere som er i tvil om dem er gravid eller om dem har pcos??
ønsker * magetroll <3 Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 jeg har det på akkurat samme måte som du.. ikke tr på besøk siden juli da.. men ellers ganske likt! noen som vet råd??
møffins Skrevet 16. september 2012 #3 Skrevet 16. september 2012 Hei. Jeg har PCOS, og ville gått til legen hvis jeg var dere.. Bedre å få det bekreftet avkreftet.. Om g.testene er negative så er det mest sannsynlig ikke en graviditet, men kan jo være andre ting også.. Har dere alltid hatt uregelmessige sykluser? Eller er dette noe som har kommet nå ? Jeg har bare mensen 1-2 ganger i året...
ennahhoppert Skrevet 16. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2012 Har vært te legen, men helsenorge e jo ikke de raskeste.. vente på time på sykehuset.. Hde tre siste åra så har æ hatt regelmessig mens ja. Får berre vent tålmodig på time...
møffins Skrevet 16. september 2012 #5 Skrevet 16. september 2012 skjønner hva du mener med at de er trege, jeg gikk til privat gyn da sykehuset ikke fant noe galt .. fikk vite samme time at jeg hadde PCOS ( tok blodprøver for å bekrefte) Alder har en del å si, siden PCO/PCOS gjerne slår inn i begynnelsen av 20 årene...
ønsker * magetroll <3 Skrevet 16. september 2012 #6 Skrevet 16. september 2012 hvordan finner de ut det med blodprøve?
møffins Skrevet 16. september 2012 #7 Skrevet 16. september 2012 Måler hormonnivåene.. Ved PCOS har man hormonforstyrrelser ... Det har man ikke med PCO ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå