Gå til innhold

Sete eller hode. Hvor kjenner dere spark?

Anbefalte innlegg

Håper frenetisk på at krabaten i magen skal snu seg i hodeleie. Vanskelig å tyde selv da jeg kjenner spark både her og der. Hvor kjenner dere spark i forhold til hvilken vei de ligger? Er Nr 3 så jeg bør kjenne igjen sparkingen, men må innrømme at jeg bare er forvirret nå :)

Fortsetter under...

Min ligger i hodeleie. Hodet er ikke festet, men ligger ganske langt ned. Jeg kjenner mest spark fra ribbenet og ned til navlen, litt på siden liksom. Men kjenner jo også bevegelser helt nede i bekkenbunnen, kjennes nesten ut som om han "krafser" på blæra med småfingrene... Hehe... :D

Lillegutt sitter i sete. Kjenner også at han stanger meg. Kommer en hard kul som presser på. Spark kjenner jeg nesten over alt. Så tydelig han er opptatt med å omøblere inni der, eller så har han en hemmelig tvilling :P

Men mest spark nede og litt utpå sidene.

Er 29+1 idag, så har absolutt ingen hast på at han skal snu seg.. :)

Min er veldig aktiv, var innlagt på ahus her for mistanke om svangerskapsforgiftning, og når jeg kom inn var baby i hodeleie, kjente da hikke langt nede Og spark opp mot ribbeinet ut på siden....så plutselig noen timer etterpå hikket det langt oppi magen og kjente at hodet nå var under ribbeinet, jm sa og at babyen hadde snudd seg:)dagen etter var det ul og da lå hun jammen meg helt på tvers :) er uke 31+5

Annonse

Er i uke 32 i morgen, og vesla har ligget med hodet ned både på UL i uke 24 og jordmorkontroll i uke 29. Kjenner rumpa som stikker ut et stykke over navlen og bein som sparker litt her og der.

Armene kjenner jeg som litt mindre tydlige lengre ned under navlen et sted, og hun bokser meg i blæra.Kjenner samme mønster av bevegelser hver dag, så hun ligger nok fortsatt med hodet ned :) håper jeg da....

jeg fikk beskjed om at hun ligger med hodet ned i uke 31, så håper hun ligger slik ennå :) kjenner hender/føtter hovedsaklig oppunder høyre ribbe og området rundt navlen :)

Hun har hele tiden holdt seg i høyre region, ganske snodig, kanskje tarmene mine er i veien på venstre side?? :)

Er i uke 32, og baby ligger i hodeleie. Kjenner "spark" - eller bevegelse, som også kan sees utenpå magen - like under ribbeina. Og av og til ute i høyre side. Kjenner "bobling"/ svakere bevegelse helt nede i magen. Men som nevnt i et annet innlegg, så kjenner jeg svært lite bevegelse, mest kun på kvelden.

Her er det spark nedover!! Ut i sidene av og til... hodet stanger oppover;-) har forsøkt vending til ingen nytte. Etter måling av bekkenet som da er noe trangt blir det ks om 6 dager. Rart å ha en dato<3

Her er det spark nedover!! Ut i sidene av og til... hodet stanger oppover;-) har forsøkt vending til ingen nytte. Etter måling av bekkenet som da er noe trangt blir det ks om 6 dager. Rart å ha en dato<3

Hva er termindatoen din da? Her forsto jeg det på sykehuset som at de venter i det leengste med keisersnitt i håp om at barnet snur seg i siste liten..

Åjada, jeg har keisersnitt 6 dager før termin bare! SÅ ikke noe lenge før nei :) Men jeg nekter Å føde til termin nÅr bekkenet mitt er pÅ nedre grense og mulig trangt... Dem kan jo estimere feil pÅ vekten av ungen og sÅ! ...Skjer det ingenting innen 6 dager blir det ks. Dem utfører ks mandager og tirsdager her sÅ...Ikke mange dagene Å velge mellom!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...