Gå til innhold

Dere som er hovne nedentil.....

Anbefalte innlegg

Har dere så vondt at dere sliter med å stå oppreist til tider? Her sprenger det så mye at jeg må sette meg ned med jevne mellomrom for ikke å bli gal. Det gjør så vondt. Den ene leppa er jo dobbelt så stor som den andre og gubben kommenterte det da han så meg i dusjen i dag. Føles som den skal eksplodere......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143971706-dere-som-er-hovne-nedentil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ja det er ikke godt. Ikke vondt med bukse eller truse for hvis jeg tar hånden og støtter det opp, slutter det å sprenge. Gjør ikke vondt å sitte på syklen eller sitte i stolen. Bare når jeg står og går.........jordmor snakket om støttestrømpebukse, men vet ikke helt hvor jeg finner dette.......blir sikkert dyrt ;)

Ja dette varierer veldig på meg. En periode trodde jeg at jeg skulle omkomme da jeg kom hjem fra jobb, og det ble en svalende dusj før jeg satte meg ned med beina høyt..Har bekkenløsning fra før av da så hjelper jo ikke særlig det, men man kjenner forskjell på hva som gjør vondt. Og fyttirakkeren som det ser ut! Gleder meg til det går bort etter fødselen for det er jammen ikke moro når man føler seg slik - hverken for det dagligdagse livet eller sexlivet! Her blir det noen truseløse kvelder, og g-streng kan jeg jo bare glemme lenger hehe...

Ja jeg har bekkenløsning også med litt blanding av korsryggsmerter fra før av. Når alt slår til på likt, så foretrekker jeg å ligge rett ut ;) Er 100% sykemeldt nå (er 31+6) så jeg kan begrense smertene litt, men har så lyst til å gå tur ute i det fine høstværet. Det går ikke, når jeg har så vondt.....jaja det går jo over snart ;)

Annonse

Jeg hadde det samme problemet for ca 3 uker siden da jeg fikk noen fryktelige nedpress. Det skal også sies at jeg i tillegg har slitt en del med sopp igjennom svangerskapet. Men det hjalp å bruke canesten (1 tablett + krem i ca 1-2 uker) Jeg ble iallfall raskt bedre og hevelsen gikk ned. Har sjekket med legen og har tatt prøver ang sopp i underlivet, men det har noen ganger vært negativt. Likevel så har det funket med canesten. Det er jo verdt et forsøk, for det er jo grusomme smerter. Mye verre enn etter en fødsel...

Jeg hadde det samme problemet for ca 3 uker siden da jeg fikk noen fryktelige nedpress. Det skal også sies at jeg i tillegg har slitt en del med sopp igjennom svangerskapet. Men det hjalp å bruke canesten (1 tablett + krem i ca 1-2 uker) Jeg ble iallfall raskt bedre og hevelsen gikk ned. Har sjekket med legen og har tatt prøver ang sopp i underlivet, men det har noen ganger vært negativt. Likevel så har det funket med canesten. Det er jo verdt et forsøk, for det er jo grusomme smerter. Mye verre enn etter en fødsel...

Dette er blod som har samlet seg i den ytre leppa. Kjenner at hevelsen blir nesten borte når jeg ikke står oppreist. Tror ikke det kan være sopp, men kan jo høre med jordmor på torsdag. Da skal jeg ta det opp igjen.

støttestrømpebukse: http://www.butikk21.com/
Strømpebukse bestilt:) takk for tips:)

Du får gi en liten oppdatering over hvordan de virker ;) Vi har brukt alle pengene på vesla nå. så jeg må vente på lønning før jeg kan tenke på å bestille noe til meg selv ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...