Gå til innhold

Sukk.. Guttenavn som vi liker eksisterer tydeligvis ikke...;)

Anbefalte innlegg

Altså, nå vet vi ikke hva som "skjuler" seg i magen da, men 2 kandidater til jentenavn er klare dersom det blir aktuelt. Gutt derimot - ja der har vi sannelig brukt det vi liker best, nemlig Patrick.

Problemet er at for "vanlige" navn vil vi ikke ha(selv om mange av de er fine) som feks. Alexander, Liam, Daniel, Benjamin, Lucas osv.. Ikke for norskt, og ikke dobbeltnavn siden storebror har enkelt..

Eneste jeg synes er nydelig er Oliver, men tror jammensann hele byen snart heter det, og vi bor på et relativt lite sted. Snart bikker jeg 33 uker og kjenner at noen alternativer Må vi jo nesten ha... Forslag???

Fortsetter under...

Er det så nøye om det er vanlig da? Synes alle navnene du nevnte var fine :) Spesielt Daniel,Liam,Alexander og Lucas :).

Andre Forslag :

Viljar

Sindre

Marius

Andrè

Aksel

Ruben

Philip

Da er vi to i samme båt! Vi sliter også veldig - og her er pjokken 3,5 uke gammel og mangler fortsatt navn ;)

Patrick og Vilhelm

Patrick og Theodor

Patrick og Tristan

Patrick og August

Patrick og Cornelius

Patrick og Sophus

Patrick og Hector

Patrick og Ferdinand

Patrick og Alvin

Patrick og Julian

Patrick og Julius

Patrick og Colin

Patrick og Emilian

Patrick og Leonard

Patrick og Victor

Patrick og Selmer

Patrick og Felix

Patrick og Samuel

Annonse

Dominic likte jeg faktisk :) Vi er litt spesielle i smaken har jeg hørt hehe.. Colin er også nydelig, men en av venninnene mine fødte nettopp en gutt med det navnet. Swan1985: ja skulle ikke tro man brydde seg så hardt om hva som er vanlig, men når man har venner og bekjente rett borti gata som bruker disse så er det ikke et alternativ for oss...;)

Har ikke lest alle svarene du har fått, men her er noen jeg syns passer fint med Patrick:)

Patrick og ..

Niklas

Wilhelm

Anton

Gustav

Fabian

Leander

Philip

Julian

Theodor

Nikolas

Martin

Mikael

Didrik

Samuel

Elander

Adrian

Joel

Ulrik

Herman

Jonatan

Jesper

Kasper

Sivert

Victor

Leon

Felix

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...