Gå til innhold

El-tester.. IGJEN!

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Litt over to uker siden minipille slutt og vi prøver på nr 3. Har kjøpt cb digital el tester, brukt opp en pakke nå..

Tester om ettermiddagen. Kun negativt.

Jeg sjekker også livmortappen.. Dere skjønner at..

I dag var el testen negativ.. Men livmorhalsen er våt, myk og veldig åpen. Får inn langefinger i åpningen uten problem. (født to barn vaginalt, siste for år siden)

Den har aldri vært så åpen som nå.. Pluss at jeg har masse slim som jeg kan dra i lange remser.. Var skrå sikker på at el var rundt hjørnet! Sjekker testpinnen og avleser også manuelt.. Jeg syns kanskje streken var litt sterkere enn i går, men ikke mye... hva skjer a???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143971690-el-tester-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den her el-testingen har vært innmari vanskelig synes jeg. Har testet siden sist tirsdag. På torsdag var teststreken nesten like sterk som kontrollstreken, og fredag var den ytre venstredelen av teststreken sterkere enn kontrollstreken. Tolket egentlig dette som negativt, men alle tre testene etter dette har vært soleklart negative, med knapt tydelig teststrek. Vet ikke hva jeg skal tro jeg... Noen som har erfaring med dette? Uansett, vi får bare holde på så godt vi kan - og håpe at det ikke dukker opp noen tante om et par uker... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...