Mamman til Stella og Håkon Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 I går hadde jeg forferdelig mye VONDE kynnere, kjentes i både rygg og mage, masse nedpress og en hel del stikking! jeg måtte stoppe hvert 2 minutt fordi det stakk og presset så inderlig nedover ! jeg tenkte å ringe føden og høre om dette var normalt eller om jeg skulle inn til sjekk.. men det roet seg utover kvelden... i dag har det kommet masse slim fra underlivet, tenker at det kanskje er slimproppen. ikke så mye kynnere, bare litt nå og da. Men jeg bor så langt unna sykehuset, og har ikke bil, fødselen min tok bare 2,5 time sist gang...er så redd for å våkne på natta og at fødselen er i gang, og at jeg kanskje ikke rekker meg ned på sykehuset, for jeg må jo vente på kyss og barnepass i tillegg, dette vil hvertfall ta 1 time ! .... så jeg sitter alene på kveldene og er så redd for at noe skal skje... ingen som kan være her med meg eller pga div andre ting..
Sarabi* Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Kanskje du skal ta en telefon til føden? Så enten vil de ha deg inn eller så får du en fin prat med dem.
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 15. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2012 ja, jeg burde kanskje det, er bare så redd for å plage de om det ikke skulle skje noe .. :/
Barn 4 :) Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 du plager da ingen, dei er jo der for oss fødende... er sikkert bedre for deg og bli sjekka elle ivertfall prate me dei istadenfor at du skal gå og vere redd
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 15. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2012 dere har vel rett får vel ringe nedover å høre etter hva de har å si
Barn 4 :) Skrevet 15. september 2012 #6 Skrevet 15. september 2012 ja gjer de ser du ha termin 2 dagen etter meg eg e og masse plaga me de du skrive... plagsomt..
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 15. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2012 Jeg fikk beskjed om å bare slappe av, å ringe tilbake om det virkelig var noe på gang... men jeg vet jo ikke det... snakket med ei utrolig sur dame... jaja..får vel vente til neste kontroll som er ut i neste uke og håpe at det ikke har skjedd noe før da, kanskje hun kan sjekke om jeg er moden / har åpning eller om jeg bare kan ta det med ro litt til så morsomt at vi har termin nesten samtidig godt å vite at jeg ikke er alene med de plagene hvertfall, kanskje det bare er normalt rundt denne tiden av svangerskapet
Barn 4 :) Skrevet 15. september 2012 #8 Skrevet 15. september 2012 alltid kjekt og treffe på sure kjerringer :/ ja jm sjekker deg heilt sikkert.. eg ble sjekka forrige veke... ja en glømme sikkert litt for kvar gang de e jo uansett ikkkje so lenge ijenn te bebyen kjeme
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 15. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 15. september 2012 hehe jaa, ikke første gangen jeg ringer og kommer til sur jordmor... ble du? hvordan var ståa til deg da? hadde du åpning? hehe, ja, gjør vel det ^^ nei, heldigvis er det ikke lenge igjen, begynner å blir drit lei nå !
VinterSol+2 Skrevet 15. september 2012 #10 Skrevet 15. september 2012 Vet du, om fødselen skulle begynne, så ringer du etter ambulanse, og blir hjemme til de kommer! Bedre det, tenker jeg! Jeg kjenner ei som fødte så raskt at ambulansen ikke rakk frem, hun fødte alene, men syns faktisk det ble en veldig fin fødsel! Så ikke vær redd, tenk at dette har du gjort før, dersom det skulle skje noe, Sure folk i telefonen på føden burde få refs. Du plager dem ikke, du SKAL jo ringe om det skjer noe!
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 15. september 2012 Forfatter #11 Skrevet 15. september 2012 jaa, er kanskje like greit å ringe ambulansen om det skulle skje noe ja jaa, det burde de så absolutt! glemmer ikke sist gang jeg gikk gravid, ringte og fortalte at vannet hadde gått, fikk beskjed om at det ikke kom til å skje noe med det første og at jeg kunne komme tilbake på morgenen neste dag. 2,5 time etterpå hadde jeg ei lita prinsesse i armene mine..!
Barn 4 :) Skrevet 15. september 2012 #12 Skrevet 15. september 2012 hehe jaa, ikke første gangen jeg ringer og kommer til sur jordmor... ble du? hvordan var ståa til deg da? hadde du åpning? hehe, ja, gjør vel det ^^ nei, heldigvis er det ikke lenge igjen, begynner å blir drit lei nå ! livmortappen min var 3 cm lang og åpen for 1 fingertupp og mjuk men trur de ha endra seg no da håpe håpe...
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 15. september 2012 Forfatter #13 Skrevet 15. september 2012 [quote name=Barn 3 ' timestamp='1347742680' post='144549447] hehe jaa, ikke første gangen jeg ringer og kommer til sur jordmor... ble du? hvordan var ståa til deg da? hadde du åpning? hehe, ja, gjør vel det ^^ nei, heldigvis er det ikke lenge igjen, begynner å blir drit lei nå ! livmortappen min var 3 cm lang og åpen for 1 fingertupp og mjuk men trur de ha endra seg no da håpe håpe... oioi, så spennende ja, vi får håpe det
Preggers Skrevet 15. september 2012 #14 Skrevet 15. september 2012 Kanskje du kan bo hos familie/ din mor til du har født?Du nevnte tidligere at det er din mor som skal kjøre deg,så...Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå