@nonym Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Ja, overskriften sier seg vel selv ;-) Synes de er så søte, litt sånn stygg-søte ;-) men noen som har de og vil si hva dere synes?
Velvet Belly Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Og ikke minst hvor man kan få tak i de i Oslo feks? Jeg synes de er dritkule! Definitivt styggpene.
@nonym Skrevet 15. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2012 Og ikke minst hvor man kan få tak i de i Oslo feks? Jeg synes de er dritkule! Definitivt styggpene. på falkanger selges de! :-)
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 Brukte det i vinter og de er gode og varme når det er kaldt og tørt klima. Jeg sverger til Nesna lobber eller skaller, med kartanker, når det er "grisekaldt". Her bruker både liten og stor Nesna lobber
Nordhagenjentene :) Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Jeg har selv og digger http://www.zebra-as.com/nettbutikk De sier man skal velge 2 str større enn vanlig, jeg har bare 1 størrelse større, og MÅ ha tykke ullsokker i for at de skal passe. Har smale føtter.
@nonym Skrevet 15. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2012 Takk for tips! jeg skal sjekke ut den nettsiden jeg! men til en 2 åring, er det et godt skotøy nå i vinter? Er det slik med nesnalobber som med skikkelig tovede votter, at ulla gjør den vanntett?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 15. september 2012 #7 Skrevet 15. september 2012 Takk for tips! jeg skal sjekke ut den nettsiden jeg! men til en 2 åring, er det et godt skotøy nå i vinter? Er det slik med nesnalobber som med skikkelig tovede votter, at ulla gjør den vanntett? Min 2-åring brukte dem i vinter, men de er ikke vantette og de egner seg ikke i slaps og sølevær. Da brukte hun andre sko. Men i kulde, snø og i tørt vinterklima er det perfekte, syns jeg. Vi har forresten begge 2 størrelser større enn vi egentlig bruker.
blå2010+rosa2013 Skrevet 15. september 2012 #8 Skrevet 15. september 2012 Nesnalobber eller bumma som vi sier her jeg bor er så gode lette å ha på foten og gode å varme. Eneste minus er at de er glatte
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #9 Skrevet 15. september 2012 Grusomt glatte. Synd, for de er så kule.
Velvet Belly Skrevet 15. september 2012 #10 Skrevet 15. september 2012 Da blir det nesnalabber og brodder i vinter da. Sexy! :-D
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #11 Skrevet 15. september 2012 Jeg hadde nesnalabber en vintert til mitt barn og jeg kommer aldri til å kjøpe det igjen! Snøen samlet seg under skoene så han hadde et lag med mellom 5-10 cm snø under skoene. Han klarte ikke å gå ordentlig med skoene da og det endte opp med at han ikke likte å være ute i barnehagen. Han ble fort sliten og sutrete og satt bestandig i vogna når jeg kom å hentet han i barnehagen. Når jeg kjøpte nye sko var problemet borte og han elsket å være ute igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå