Silja1981 Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Hei! Da vi hatt 4 mislykkede ivf-(icsi)forsøk skal vi igang å prøve inseminering med donorsæd. Hvis jeg har eggløsning i oktober skal vi til CFC da. Gleder og gruer meg. Flere som skal inseminering i oktober, med lik eller ulik bakgrunn som meg, og har lyst å skravle litt i ventetiden?
Audix78 Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Bare fordi jeg blir nysgjerrig.. hvorfor gå fra ivf til inseminasjon... er ikke det veldig bakvendt?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Jeg tipper at dette her er et par som ikke har fått til pga dårlig sædkvalitet og skal nå benytte seg av donorsæd. Jeg vil bare gi en tips: hvis du er nervøs og anspent til insemineringen - bestill time hos akupunktøren som har kontor hos CFC. Jeg pleide å ta akupunktur før insemineringen og behandlingen gjorde meg avslappet :-) Hilsen mamma til ei lita snuppe :-)
Silja1981 Skrevet 15. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2012 Ja, det stemmer. Sædkvaliteten til mannen min er veldig dårlig og derfor gir vi opp icsi for en stund. Takk for akupunktur-tips!
Tidenerinne Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Hei Silja :-) blir spennende å følge veien mot din første inseminasjon. Jeg husker godt alle tankene som kom i forbindelse med første ins. Men siden du har vært gjennom flere ivf har du jo vært gjennom mye fra før. Selv er jeg singel og har hadde min tredje inseminasjon på fredag. Så forhåpentligvis slipper jeg å dra ned i oktober, men hyggelig å skravle litt allikevel!
Silja1981 Skrevet 16. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2012 Ja, vi får håpe at tiden er inne nå da . Ifølge legen min på CFC er det 22 prosent sjanse per forsøk så jeg har ikke tenkt å gi meg før vi prøvd i hvert fall 5 ganger. Har vært prøver i 2 år nå så hadde vært fint hvis det klaffer snart. Hvor er det du har blitt inseminert tidenerinne? Spennende å følge deg frem til grav-test da. Krysser fingrene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå