peanutts82 Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Hjelpes meg, igår kveld fikk jeg plutselig kraftige kramper nederst i livmoren. Hver krampe føltes som om noen stakk meg med en svær kjøttkniv. det varte ca 1 time. Så ble alt borte. sov bra og våknet idag helt fint. Rett etter at jeg sto opp, fikk jeg skikkelig vondt i både magen og ryggen. visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. minnet meg mistenkelig om luft smerter i tarmene. for det spredte seg og kom og gikk, og fikk vondt i ryggen akkurat der med midjen. det var helt jævlig. kunne ikke lenger ligge så jeg begynte å gå rundt stuen mens jeg svetta og frøs samtidig. plutselig måtte jeg kaste opp. kom jo bare magesyre. også plutselig måtte jeg på do. det var ikke diare. helt vanlig. Så ble jeg litt bedre så jeg kunne ringe sambo på jobben. han ringte fødeavd på Ahus og forklarte saken. jeg skalv og svetta så jeg orket ikke ringe selv. Ahus hadde sagt til han at så lenge det ikke er blødning og babisen sparker så er det ikke noe spesielt. Men hvis jeg har eller får feber bør jeg kontakte legevakten. Har/hadde ikke feber. og ingen blødning og bebisen sparket også og gjør det enda. merkelig opplevelse. HVA FAEN VAR DET FOR NOE???? kan det være fårikål 2 dager på rad? altså at kålen ga meg skikkelig luft i magen. igår spiste jeg også veldig forskjellig. ble så sulten hele tiden og fikk lyst på forskjellige ting. igår Frokost: 3 skiver med hvitost og tomat med en kopp te mellommåltid: liten yougurtbeger med melon mellommåltid: et glass sjokomelk middag: fårikål fra dagen før. liten porsjon mellommåltid: druer og fersken mellommåltid: agurk og tomat mellommåltid: lite stykke napolionskake og te kvelds: stekte 2 grillpølser og spiste det uten brød, drakk cola har også drukket vann innimellom alt dette. idag så langt: 3 skiver med hvitost og philadelphia og 1 kopp te et halvt glass cultura med pæresmak har målt blodtrykket og blodsukkeret og begge er lave og fine. men ikke altfor lave. så igjen.. HVA FAEN SKJEDDE
HerGårDetUnna!!! Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Jeg har jevnlig slike "anfall". Det er vanvittig ubehagelig, men tydeligvis ufarlig. Jeg får det av bær og småfrukt (druer, moreller, blåbær) Det tok tid før jeg fant ut hva som var årsaken så har hatt en del slike netter og morgener. Om det er luft vet jeg ikke, men du har nok spist noe som kroppen din ikke vil ha.
peanutts82 Skrevet 15. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2012 voksesmerter? are you sure? har milde smerter i ryggen nå også, men tror det er ettersmerter fra alt det jævlige som skjedde i stad.
peanutts82 Skrevet 15. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2012 Jeg har jevnlig slike "anfall". Det er vanvittig ubehagelig, men tydeligvis ufarlig. Jeg får det av bær og småfrukt (druer, moreller, blåbær) Det tok tid før jeg fant ut hva som var årsaken så har hatt en del slike netter og morgener. Om det er luft vet jeg ikke, men du har nok spist noe som kroppen din ikke vil ha. bare et lite tåpelig spørsmål, du er gravid ikke sant? du mener du får slike "anfall" under graviditeten? sorry.. hode er litt sløv etter smertene.
HerGårDetUnna!!! Skrevet 15. september 2012 #6 Skrevet 15. september 2012 Jeg har jevnlig slike "anfall". Det er vanvittig ubehagelig, men tydeligvis ufarlig. Jeg får det av bær og småfrukt (druer, moreller, blåbær) Det tok tid før jeg fant ut hva som var årsaken så har hatt en del slike netter og morgener. Om det er luft vet jeg ikke, men du har nok spist noe som kroppen din ikke vil ha. bare et lite tåpelig spørsmål, du er gravid ikke sant? du mener du får slike "anfall" under graviditeten? sorry.. hode er litt sløv etter smertene. Ja jeg er gravid
peanutts82 Skrevet 15. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2012 Jeg har jevnlig slike "anfall". Det er vanvittig ubehagelig, men tydeligvis ufarlig. Jeg får det av bær og småfrukt (druer, moreller, blåbær) Det tok tid før jeg fant ut hva som var årsaken så har hatt en del slike netter og morgener. Om det er luft vet jeg ikke, men du har nok spist noe som kroppen din ikke vil ha. bare et lite tåpelig spørsmål, du er gravid ikke sant? du mener du får slike "anfall" under graviditeten? sorry.. hode er litt sløv etter smertene. Ja jeg er gravid jøss, da må det nesten være kålen asså... eller mulig kombinasjon av kål og diverse andre ting jeg spiste. ble litt lettet nå. takk takk.
Chelseafan Skrevet 15. september 2012 #8 Skrevet 15. september 2012 voksesmerter? are you sure? har milde smerter i ryggen nå også, men tror det er ettersmerter fra alt det jævlige som skjedde i stad. vet ikke,men det var det jeg fikk beskjed om at det var
Revenka78 Skrevet 15. september 2012 #9 Skrevet 15. september 2012 Jeg hadde det slik for 2 uker siden. Det var sannsynligvis omgangssyke. Det går omgangssyke her iallefall. Gikk over etter at jeg hadde fått tømt meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå