Gå til innhold

Ville dere tatt sjangsen på å bestille ferie?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har reist på ferie seint i begge mine svangerskap. Sist i uke 33 denne gangen. Ikke noe stress. Men velg et feriemål med vestlig kultur/bakterieflora og bra sykehus, bare sånn i tilfelle:-) Kan jo ikke stoppe å leve selv om man er gravid. Og det blir lenge til du kan nyte en ferie i fred og ro igjen! Vivar på Gran Canaria for noen uker siden, og var helt perfekt!

Jeg er i Hellas nå. Bor på 4* og spiser mye på hotellet og andre steder vi vet er ok. Familien min har vært her årlig i 15 år. Ble uke 20+0 i dag og har vært her en uke. Helt fantastisk, og passe varmt. Hadde nok ikke trodd formen kom til å like det i uke 13, men jeg kasta meg med for to uker siden. Så det hadde jeg bestilt! :)

Annonse

Vi har bestilt tur til Gran Canaria når jeg er i uke 27, tok med avbestillingsforsikring sånn i tilfelle men stresser ikke over det, tar det som det kommer :)

så jeg sier bestill tur dere å gled dere til å nyte solfyllte late dager når det er surt å snø hjemme B-)

ja det ville jeg gjort, vi skal paa ferie en uke til kanarieoeyene i oktober da jeg er 27 uker paa vei. Har vaert i bra form siden uke 12 ca. I mitt 2.svangerskap reiste vi til Karibien i en uke da jeg var 23 uker paa vei, var bare herlig aa faa en uke med sol og sommer.

Da jeg var i uke 28, til jeg var i uke 30, var vi på Mallorca. Holdt meg i skyggen, spiste trygg mat (ikke salat, dårlig stekt kjøtt, egg, osv) og badet og koste meg. Herlig ferie! Anbefales.

absolutt!!! det er nå dere har sjansen... når barnet er født er det mange år til neste gang dere kan dra på en sydentur bare dere to :D reis! i uke 24/25 er man ofte i god form, er ikke så tung i kroppen enda osv, men selvfølgelig kan du være plaget med bekkenet ol, men da gjelder det å ta det med ro og lytte til kroppen. Kroppen har du med deg enten du er hjemme eller på ferie.

vi bestilte tur til usa, mexico og karibien før første svangerskap, og reiste i uke 18-21.... gikk som smurt og jeg er overlykkelig for at vi gjorde det.

Annonse

Dra! Jeg var på Sicilia i fjor sommer i uke 32, bekkenløsning og over 30 grader, men det var deeeeilig! Bare det å komme litt bort fra hverdagen... Men som nevnt, greit å holde seg til vestlig standard, drikk nok og spis trygt ;)

DRA! Var selv i kreta i juni, var da rundt 20-21, kjempe herlig!

Bare pass på og hoppe i bassenget/havet så man ikke blir overopphetet (deilig;)) og drikk mye vann!

Kroppen fikk skikkelig slappet og koblet av, og de fleste muskelknutene løste seg opp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...