trikko Skrevet 15. september 2012 #1 Del Skrevet 15. september 2012 Kan ikke få nok av det om dagen... Tror jeg trygt kan si jeg har fått dilla. Satt i går kveld og kikka på godteskålen, men ingenting frista annet enn en en saftig god appelsin. NAM! Flere som har fått dilla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*pog* Skrevet 15. september 2012 #2 Del Skrevet 15. september 2012 Appelsinjuice og appelsiner går i bøtter og spann, våknet opp på natta og måtta ha appelsinjuice, men det eneste vi hadde var gubbens firstprice juice som jeg avskyr - men den smakte nyyyydelig kl 3 på natten:p Annet enn det så er det lite som skiller seg ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spent91 Skrevet 15. september 2012 #3 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg har fått dilla på appelsinjuice! Sitter faktisk på jobb og drikker det nå Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Love Skrevet 15. september 2012 #4 Del Skrevet 15. september 2012 Mørk sjokolade, og jeg HATER mørk sjokolade... hrmf... Men sååå godt plutselig da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trikko Skrevet 16. september 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Hehe, tydeligvis noe med appelsiner/appelsinjuice som tiltar oss gravide altså Endret 16. september 2012 av trikko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heldigste Skrevet 18. september 2012 #6 Del Skrevet 18. september 2012 Ja, det er visst noe som går Fått helt dilla her jeg også - gikk faktisk til innkjøp av appelsinpresser i dag!!! Vært Philiadelphiaost til nå, men plutselig blir jeg kvalm av å bare se boksen. Får se hvor lenge applesindilla varer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå