trikko Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Kan ikke få nok av det om dagen... Tror jeg trygt kan si jeg har fått dilla. Satt i går kveld og kikka på godteskålen, men ingenting frista annet enn en en saftig god appelsin. NAM! Flere som har fått dilla?
*pog* Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Appelsinjuice og appelsiner går i bøtter og spann, våknet opp på natta og måtta ha appelsinjuice, men det eneste vi hadde var gubbens firstprice juice som jeg avskyr - men den smakte nyyyydelig kl 3 på natten:p Annet enn det så er det lite som skiller seg ut:)
Spent91 Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Jeg har fått dilla på appelsinjuice! Sitter faktisk på jobb og drikker det nå Hehe
April Love Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 Mørk sjokolade, og jeg HATER mørk sjokolade... hrmf... Men sååå godt plutselig da...
trikko Skrevet 16. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2012 (endret) Hehe, tydeligvis noe med appelsiner/appelsinjuice som tiltar oss gravide altså Endret 16. september 2012 av trikko
Heldigste Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Ja, det er visst noe som går Fått helt dilla her jeg også - gikk faktisk til innkjøp av appelsinpresser i dag!!! Vært Philiadelphiaost til nå, men plutselig blir jeg kvalm av å bare se boksen. Får se hvor lenge applesindilla varer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå