Gå til innhold

Merkelig drøm..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt så drømte jeg så vakkert, men rart! Jeg drømte at jeg hadde født en nydelig liten tulle med blå øyne. Det var så virkelig! Formen var på topp og bare timer etter fødselen var vi i barnehagen for å hente storebror. Men når vi skulle vise frem tulla vår, var det bare en dukke. Skikkelig skuffende å våkne opp uten baby! Er 36+3 så hun kan godt være inni der en stund til. Men merker jeg er kjempe klar for baby! Lengter etter babykos!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drømte at jeg lå i sengen og sov, og at fødselen begynte. Hode hadde allerede kommet ut og jeg bare tok til og stappet det inn igjen for jeg ville sove videre :P

Skrevet

Haha! Døds bra! ;) flere som har drømt merkelige ting om fødsel ol?

Skrevet

Jeg drømte forrige natten at jeg fødte en unge, men ungen var laget av pepperkakedeig, så jeg måtte forme han på nytt...

Og så stjal brødrene mine han, og jeg hadde brystspreng, men da var ungen mett på noe brødrene mine kalte tran-nan.., og babyen hadde fått så langt hår at vi måtte flette håret hans for at han skulle die!

Men kjente etter den merkelige drømmen t jeg lengter etter han nå.

Skrevet

Drømte at jeg måtte føde og at INGEN i familien min var hjemme bortsett fra den minste lillesøstra mi.

Derfor måtte hun passe dattra mi på 17 mndr imens jeg fødte..

3 døgn etterpå kom hun og besøkte meg på barsel sammen med dattra mi.... men dattra mi var blek og slapp, nesten død (HELT JÆVLIG!) .. spurte søstra mi om hun hadde spist og drukket bra.. og da svarte hun "nei, du sendte ikke med mat og drikke til henne, derfor har jeg ikke gitt henne noe eller" ... jeg kastet den nyfødte babyen i senga og begynte og amme jenta mi..... huff , det var veldig ekkel drøm :P

i natt drømte jeg også at jeg hadde født, det gikk smertefritt og jeg var syltynn bare 2 dager etter fødselen... det er vel hva man kaller en drøm ;P

Skrevet

Jeg drømte her en natt at jeg var på kontroll på sykehus, hvor jordmor åpnet magen min akkurat som man åpner er luke...og tok ut babyen og la den i en sentrufuge maskin i 10 sekunder...og at hun da ikke kunne legge babyen tilbake som planlagt...så da ble det prematur, babyen var på størrelse med..tja en liten barbiedukke...og kamera vi hadde med klarte ingen håndtere slik at vi ikke fikk tatt bilde av babyen...og mobilen min var så gammel og utdatert at jeg ikke klarte ringe ut eller sende sms, så ingen visste jeg hadde født...og når vi skulle ut i gangen å trille på babyen i den glasstralla man har på sykehuset, så hadde samboer lagt masse søppel oppå babyen slik at jeg ikke klarte se baby ...våknet og var helt svett jeg:) myye rart man skal drømme altså:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...