Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ligger jeg bare her og får ikke sove, klarer ikke slutte å se på det vakre vidunderet vårt!

Det var rier som startet torsdag kl 15, men som ikke ble regelmessige før en time etter. Var på føden rundt 22. Skjønte ikke stort for disse riene var liksom ikke så vonde som jeg visste de skulle være. Ble sjekket 00.30, 2cm, 02.30, 3cm. Nå begynte de å bli litt mer vonde. Fikk stikkpille og klarte sove fra 03.30-05.00. Da slet riene med å ta seg opp, men plutselig etter en time kom de. 2-3 min i mellom. Ble sjekket igjen etter vaktskifte rundt kl 08.00. Bare 4 cm.. Aaau. Kl 12 var det 4 kanskje 5 cm så de tok vannet 12.15. Fikk gå i dusjen og der kom riene jeg hadde ventet på!

Noen timer senere, vet ikke når ble jeg satt på drypp også da jeg fremdeles hadde 5 cm. Her skjedde det ting men hjertelyden til jenta mi likte ikke riene så fikk elektrode på hodet og måtte ha ctg hele veien. Måtte hele tiden bytte på å sitte, ligge på rygg eller høyre/venstre side da frøkna ikke likte riene og lå skjevt i bekkenet.

Der røyk badekar planen min! Rundt kl 16 fikk jeg ri hvert minutt og trykketrang, eller kroppen/magen trykte av seg selv i bølger, som når du spyr (noe jeg også gjorde). Jippi! Jeg hadde 8 cm! Nå var riene så vonde at jeg ikke trodde jeg ville klare mer og kl 17.00 kjente jeg plutselig at hodet kom! Ene jordmora ringte på ho andre og sannelig var ikke hodet på vei ut! Etter en god del pressrier i rolig tempo kom hodet og på neste ri kom prinsessa! Kl 17.47. 26 timer og 47 min etter første ri. Lang og intens fødsel, men guri og verdt det! Klarte meg med bare litt lystgass som ikke egentlig gjorde stort for meg. Ble 4 sting og et lite brannsår/ skrubbsår.

Jenta var 3000 gr blank, 48 cm og 34 rundt hodet. Ho fikk litt pupp etter jeg var blitt sydd og har vel egentlig sovet siden..

Ble sikkert veldig uleselig dette men er i lykke tåke med en sovende samboer og datter ved siden av meg:)

Gled dere! Tårene triller plutselig bare ho beveger fingeren eller grynter og kjærligheten er bare så stor at jeg lett ville gjort det igjen med en gang jeg var ferdig om jeg måtte:)

Lykke til<3

Videoannonse
Annonse
Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Herlig :)

Gratulerer så mye!! :)

Skrevet

Så koselig :) ! Gratulerer :D

Skrevet

Så utrolig vakkert skrevet :) Gratulerer så mye, kos deg i det uendelige med prinsessa di!

Skrevet

Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Det er virkelig noe helt eget det å føde :)

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

gratulerer så mye. nydelig skrevet. ble helt emosjonell selv. kos deg masse med din nye prinsesse <3 <3

Skrevet

Åå gratulerer :) det beste i verden er å få barn! Helt magisk det der :) misunner deg å få ha vesla hos deg med en gang! Håper jeg får det denne gangen :) kos dere!

Skrevet

Gratulerer :)

Skrevet

snufs..så heldig du er som har fått prinsessa di .... :) Gratulerer så mye :) Gleder meg til gullet mitt kommer <3

Skrevet

Sitter her å sipper som en annen tulling, glad ikke samboer ser meg :-P

Så utrolig nydelig skrevet.

Bare tanken på når det er min tur å ligge der å se på mi lille prinsesse får meg jo til å sippe!

Gratulerer så masse med den lille og kose deg utrolig mye ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...