ebeline Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Sorry men sist svangerskap fant jeg enn link på hvordan du kunne sjekke diverse ting osv noge som jeg ikke finner lengre. Da jeg sto i dysjen i dag tenkte eg og sjekke omjeg sjenner hodet nå eller ikke for sist gang i slutten kunne jeg gjøre det å då var det ikke lange tiden før eg fødte.. Så for å forklare dette på enklest måte jeg er ganske myk i bena.. Så etter jeg hadde barbert meg satt jeg foten opp i gjørne på dysjen og bøyde meg ned for å sjenne forsiktig inn i sjeden å det var ikke inne mer enn ett par cm å der sjente je det akorat som å ta på skallet til en apelsin fast å hard.. Å det sjente jeg fremme altså figrene mot skambenet.. Beklager jeg høres sikkert kjempe siko ut men ja dette va vist noe som indikerte på at det ikke er så lege til har je lest. Slimproppen gikk på søndag å gÅr med masse slim til tider og kynnere som det holder.. Så ja tiden føles ekstra lang me alle vontene stikker jo også veldi mye der nede.. Noen som tårer å si noe?
ebeline Skrevet 14. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2012 Hahaha så bra det isje bare e meg :-D hvor langt er du på vei?
ebeline Skrevet 14. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2012 Eneste jeg lurer på er hvoran kjenner du åpning og modeneten... Je har bare kjent etter apelsinen sagt på fint
ebeline Skrevet 14. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2012 Etter ul er jeg 35 uker i måren min egen tilsier 37 uker men har sagt det lenge at jeg er komt lengre enn det de har regnt ut. skal til spesialist i neste uke fordi han er som sagt mye større en deres termin tilsier.. Men føler noe kan sje ganske snart :-O :-D
Barn 4 :) Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 veit ikkje korleis eg skal kjenne etter åpning... håper dei finne ut av de da
Barn 4 :) Skrevet 15. september 2012 #9 Skrevet 15. september 2012 går ann å kjenne hodet inn der:P ja de gjør visste de mannan sa for ei stund siden at han kjente de inni der men eg avfeide de.. men stemmte
ebeline Skrevet 15. september 2012 Forfatter #10 Skrevet 15. september 2012 går ann å kjenne hodet inn der:P Trordu kjenne det mot slutten eller når babyen synke langt ner i bekkenet.. Spennande eller ka? Hihihi eg trodde det isje med ein gang for i sist svangerskap sto eg på huk "hadde isje så vont i bekkenet då" å konne sjennadet sjempe godt å fødte over helga da etter jeg hadde godt laaan tur på stranden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå