Kinasjakk Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Jeg er så vanvittig varm hele tiden! Kjøler meg ned med en kald vaskeklut, men det er jo ikke alltid det passer seg Om natten sover jeg kun med dynetrekk uten dyne inni, og har selvsagt vinduet åpent. Spesielt er jeg varm øverst på magen, under puppene. Noen andre som har det sånn? Er i uke 36, så er heldigvis ikke så lenge igjen..gleder meg til å ha normal kroppstemperatur
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Sitter i stua nå, iført kun truse:-) Passer seg litt dårlig på jobben, da....
katha90 Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 VARMT, vært sånn i hele sommer/høst.. forferdelig, er egentlig av den kalde typen, men nå går jeg kun i t-skjorte dagen lang, uansett grader
peanutts82 Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 har vært varm siden uke 22. må ha alle vinduer åpent og sover bare med dynetrekk her og. allikevel våkner jeg av at jeg har svettet.
Kæmma og trultene Skrevet 15. september 2012 #6 Skrevet 15. september 2012 Oooh yes..idag var det 3 frader, likevel måtte jeg ha døra oppe og gikk i nattkjolen mens unga satt med pledd på sofaen..føler jeg skal krepere!!!
November-spire-79 Skrevet 15. september 2012 #7 Skrevet 15. september 2012 Jeg er vanligvis veldig kald hele tiden så jeg nyter å endelig kunne ha en normal kropsstemperatur Slippe å fryse. Det er så deilig hehe
Sarabi* Skrevet 15. september 2012 #8 Skrevet 15. september 2012 Jeg ligger oppå dyna og gubben ligger under 2:)....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå