Gå til innhold

Noen som kan gi meg Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe jeg eller far kan gjøre slik babyen sparker? Jeg er snart i uke 21 og er så redd at ting er feil med lille gutt,Hørte hjerte 3 September og skal til Jordmora den 19 September,så får vel vite om den lever da, Gud er sikkert helt Dum,men har blitt så glad i den lille <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en pose med smågodt liggende her(sånne veldig sure og salte ting). Synes jeg det er litt for stille en dag tar jeg et par biter, og da blir det skikkelig fart.. Eller så pleier et glass med iskaldt vann\saft\brus å sette fart og ;)

Skrevet

Har du kjent han sparke før da? Jeg er i uke 20 og kjenner ingenting enda, har morkaka på fremsia og kjenner sikkert ikke noe på en stund enda tror jeg. Var nettopp på UL og så han lå å sparka fra seg, men kjente ikke noe da heller! :P

Skrevet

Takk for Tipset Catlady :)

Ele : Nei det har jeg ikke :) Så bra det er flere da :). Så jo at han var aktiv på ultralyden i uke 18 :)

Skrevet

Håper dere begge kjenner noe snart :) er veldig moro !! :) og ele: gratulerer med liten gutt;)

Skrevet

Ja får håpe det :) skal snakke med Jordmora på Onsdagen :)

Skrevet

Spis sukker....

Hvis du er like bekymret som jeg var, så kjøpt deg en dopler til å ha hjemme? Jeg fikk den av svigersøsteren min, men de koster sånn rundt 1000 kr tror jeg.

Men jeg har iallefall hatt mange dager som jeg har kunnet slappe av pga det. Og mange bare på kos!! :)

Skrevet
Spis sukker.... Hvis du er like bekymret som jeg var, så kjøpt deg en dopler til å ha hjemme? Jeg fikk den av svigersøsteren min, men de koster sånn rundt 1000 kr tror jeg. Men jeg har iallefall hatt mange dager som jeg har kunnet slappe av pga det. Og mange bare på kos!! :)

Doppler koster ca 350. iallefall gjorde min det nå nylig.

Skrevet

Takk for gode Tips :) Skal til Jordmora på Onsdag,kanskje jeg slapper med av etter den timen:)

Skrevet

min gutt elsker eplejus. pleier hjelpe å drikke det hvis det er for rolig en kveld.

Skrevet

Oki prøve det da:) han har ikke sparket i hele tatt enda,men

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...