Gå til innhold

Noen som kan gi meg Tips?

Anbefalte innlegg

Er det noe jeg eller far kan gjøre slik babyen sparker? Jeg er snart i uke 21 og er så redd at ting er feil med lille gutt,Hørte hjerte 3 September og skal til Jordmora den 19 September,så får vel vite om den lever da, Gud er sikkert helt Dum,men har blitt så glad i den lille <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143971523-noen-som-kan-gi-meg-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du kjent han sparke før da? Jeg er i uke 20 og kjenner ingenting enda, har morkaka på fremsia og kjenner sikkert ikke noe på en stund enda tror jeg. Var nettopp på UL og så han lå å sparka fra seg, men kjente ikke noe da heller! :P

Annonse

Spis sukker....

Hvis du er like bekymret som jeg var, så kjøpt deg en dopler til å ha hjemme? Jeg fikk den av svigersøsteren min, men de koster sånn rundt 1000 kr tror jeg.

Men jeg har iallefall hatt mange dager som jeg har kunnet slappe av pga det. Og mange bare på kos!! :)

Spis sukker.... Hvis du er like bekymret som jeg var, så kjøpt deg en dopler til å ha hjemme? Jeg fikk den av svigersøsteren min, men de koster sånn rundt 1000 kr tror jeg. Men jeg har iallefall hatt mange dager som jeg har kunnet slappe av pga det. Og mange bare på kos!! :)

Doppler koster ca 350. iallefall gjorde min det nå nylig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...