Gå til innhold

dere med septemberbarn 2011 :) (Zazzy,prinsenogmammaen,lanzarotejenta osv)

Anbefalte innlegg

Hallo damer ;)

Her håper jeg og treffe igjen noen av dere som jeg skrev mye med på småtroll 0-1 år :)

Jeg kom helt bort fra pc`n en periode :) nå er jeg tilbake igjen :)

Jeg har en sønn som er født 11sept..

Her har vi det veldig greit fortiden, sover om nettene så lenge ingenting plager han (sykdom,tenner,eksem osv...) Sover en dupp på dagen... Og på onsdag startet han i bhg... da var jeg sammen med han hele tiden, torsdag var jeg sammen med han fra 07.30-10.00, så var han alene fra 10-13, må si det var vondt til mamma hjertet :P me han hadde kost seg,men ville ikke spise mye til lunsj...

Hvordan har dere det da?? og hvordan går det med soving,spising,bhg osv??

Stor klem fra Meg ;)

Fortsetter under...

Hei harfåttprinsen!

Så koselig å høre fra deg :-) Og så fint som et har gått seg til med sovingen for dere!

Her går det veldig bra, mini har gått i barnehage i en måned og trives kjempefint! Han sover som regel én gang i løpet av dagen, men det hender han må ha en ekstra dupp om han er lenge i barnehagen, for der blir han skikkelig sliten, hehe. Synes jo også det er greit at han er litt våken hjemme :)

Ellers sover han godt på natten og vi har akkurat sluttet med ammingen. Blid som en sol er han, men merker godt at han blir litt mer klengete når vi er hjemme om han ikke har sett oss hele dagen. Men når det bare er for noen timer er det bare koselig, det, savner jo lille gutten min jeg og :)

Hei!

Jeg ble kjempeglad når jeg så navnet mitt i headingen! He he...

Blir litt ensomt her nede innimellom, så jeg tar det jeg får ;)

Han har gått i barnehagen nå i 2 uker, og det har gått ganske så bra. Var litt trist sånn i begynnelsen, men nå har han begynt å strekke armene mot "barnehagedamen" når vi kommer.

Han er veldig glad når jeg kommer å henter, selv om han konsekvent sier "Pappa! Pappa!Pappa!"

Siden jeg har to uker igjen før jobbstart (skrekk og gru..), har han ikke vært mer enn 4 timer i barnehagen.

Han har bare sovet siesta der 1 gang, så jeg håper at han slår seg mer til ro de neste par ukene. Han sovner med en gang i bilen, og sover lett 1-2 timer når vi kommer hjem. Da holder det med soving før leggetid kl 20.

Jeg vet det høres sent ut, men her nede er det veldig vanlig å legge barna SENT. Jeg har lagt han både 18 og 19, men det virker som at 20 er et perfekt tidspunkt for han. De fleste kvelder tar det ca 3 sanger før han sovner, og da våkner han kanskje 1 gang for vann og smokk før jeg legger meg.

Vi sover fortsatt sammen mesteparten av natten, men vi har blitt enige om at så lenge vi sover godt alle 3 (eller 4 med katten) er det greit å ha det sånn. Her om natten sov han til etter kl 05 i sin egen seng, så litt etter litt så er vi der.

Ellers er han en herlig gutt, som helst løper av gårde (i dinosaur-stil) med en ball i hånden. I det siste har han begynt å "danse", og når han virkelig skal vise seg frem så går han baklengs. Jeg ler meg ihjel! Det morsomme ansiktet :)

Han spiser bra, og selv om han helst spiser med fingrene ennå har han begynt å få litt dreisen på skjea. Jeg må passe på litt da, ellers er det lett yoghurt e.l overalt.

Jeg er i det store og hele veldig fornøyd om dagen. Jeg bare gruer meg litt til å begynne på jobb igjen, men det går sikkert bra det også.

God kveld/ natt til dere alle :)

Så gøy at dere er her :) Her går ha som bare det :) merker også at han er litt mer mammadalt etter han begynte i bhg forje uke... Har deres små blitt forkjølet/syk etter bhg start? her er han endel snørrete :P

Strever litt med brødskive spisingen enda,men helsesøster sier at plutselig kommer det seg :) Her skal han ha sprøyte onsd :/ jeg er såå glad for at pappen er hjemme og blir med han,jeg synes der er forferdelig dette med sprøyter og disse små :/ men så prøver jeg og tenke at der er bedre enn at de blir syke :)

Jeg gruer meg for og sende han i bhg imorgen igjen, synes "synd" på han fordi han ikke kan være hjemme med meg,jeg har 14dg ferie nå,greit det når han har bhgstart, Det er vel slik og være mamma at man føler det er synd på de hele tiden og kan ikke gjøre ting gått nåkk :P så jeg skal vaskerundt hjemme nå når jeg har ferie:) Hvor lange dager hadde dere i bhg i starten??

Håper alle har en fin fin dag ;)

Hei :)

Slenger meg på, jeg..

Småen ble 1 år i går!! Utrolig så fort tiden har gått.. Han begynner i bhg om en uke. Spent på det ja, men heldigvis er det i samme bhg som storebror.

Lillemann har konstant oppskrapt nese og en kul i pannen, fordi han går som en full sjømann. Blir mye trynings! Men han stabber seg tappert videre.

Han ELSKER mat, og alt går ned. Utrolig gøy. Han våkner fremdeles stort sett et par ganger om natten, men må vanligvis da bare pjåte inn en smokk. Heldigvis har han alltid vært lett å legge for kvelden, da. Nå har han vært en del syk, og da er han MYE våken på natten. Så nå er det en stor lettelse at han begynner å bli frisk igjen.

Han er en koselig og følsom liten tass :) Leker stadig mer og bedre med storebror på 4,5 år.

Hei alle sammen, så koselig med ny skravletråd :D Alle har fått 1-åringer i hus nå ja, så raskt det går! :D

Her har det vært litt trøblete bhgstart men går bedre og bedre, men hun har vært småsyk helt siden hun startet i begynnelsen av august! slitsomt, nå er det mye hoste og tett i nesa, lite matlyst og generelt i tufsete form.

Men generelt kjenner jeg hvor mye bedre det meste går nå når hun er større, nå begynner jeg å forstå alle de som sa at de gjerne kunne fått en 1-åring med en gang og hoppet over babytiden, hehe..ville jo ikke vært den helt foruten da, men det er så utrolig morsomt nå når man kan snakke til dem og de forstår så kjempemasse!

Selv spekulerer jeg i å få enda en baby og føler meg helt gal som i det hele tatt tenker tanken både med tanke på hvor fælt forrige sv.skap var og med tanke på ny spedbarnstid og det å ta seg av TO..men likevel..det er noe i meg som har lyst på enda en liten en... :P flere som tenker slik? Ser på mange rundt meg hvor utrolig travelt de har det med 2 eller3 og tenker at det hadde jo vært greit å bare ha 1 unge også, hehe, Jeg er en sånn person som liker og trenger å ha litt tid til meg selv også hvis jeg skal ha det bra, da kan jeg også gi masse til andre, derfor tenker jeg litt ekstra på dette, om jeg bare skal slå fra meg tanken igjen og ikke gjøre noe forrilt i babytankerusen ;)

Annonse

Selv spekulerer jeg i å få enda en baby og føler meg helt gal som i det hele tatt tenker tanken både med tanke på hvor fælt forrige sv.skap var og med tanke på ny spedbarnstid og det å ta seg av TO..men likevel..det er noe i meg som har lyst på enda en liten en... :P flere som tenker slik? Ser på mange rundt meg hvor utrolig travelt de har det med 2 eller3 og tenker at det hadde jo vært greit å bare ha 1 unge også, hehe, Jeg er en sånn person som liker og trenger å ha litt tid til meg selv også hvis jeg skal ha det bra, da kan jeg også gi masse til andre, derfor tenker jeg litt ekstra på dette, om jeg bare skal slå fra meg tanken igjen og ikke gjøre noe forrilt i babytankerusen ;)

Du satte ord på akkurat de tankene jeg har hatt. ;) Har tenkt en del frem og tilbake, og slått det fra meg foreløpig. Har endelig fått hodet over vannet sånn noenlunde, og prioriterer å fortsette med det. :)

Go kveld alle sammen :D Flott å høre fra dere :) håper vi kan fortsette tråden slik vi gjorde tidligere :)

Flott att barnehagestarten går bra for de fleste da, zazzy håper det går seg til for jenta de, kan ikke være noe gøy og dra fra henne når det blir slik... Ny baby ja... Har lyst mange ganger,men så kommer tankene om hvor godt det er at lillegutt er 1 år, går og er mer selvstendig... Men det blir nåkk en baby til om noen år :)

Hvordan er dagene/nettene deres nå?

Hva kan de nå?

Har dere vert og fått 12mnd vaksinen?

Hvor stor var de på 1års kontrollen?

Jobber dere nå? Hvor mye?

Sover deres søte små hele natten??

:)

Her starte dagen kl 07 når han skal i bhg, er i bhg man,ons,tors,onsd har jeg fri fram til kl 15,så da levere jeg han litt senere enn 07.45. Når vi begge har fri sover vi til alt fra 07-08.30...

Frokost får han før bhg eller en halvtime etter vi står opp når vi har fri.

Lunsj har vi her hjemme i 11.20-12 tiden...

Sover en time fra 12-12.30...

Middag blir i 15 tiden når vi har fri og i 15.30/16.00.

Han spiser kveldsmat kl 18 og legger seg kl 19, noen ganger tidliger... Ligger og prater(noen ganger er han sint) Men går da inn og gir vann/smokk...

Sover somregel hele natten når han ikke er forkjølet eller noe annet plager han.

Her går,klatrer,klapper,spiller på slurva,putter klosser i kasse,sier masse ord:mamma,pappa,sætt dæ,bil,ball,toto(Traktor),ko(sko),tante,namnam,usj(dusj), ja masse ord :)

Her skal han ha vaksinen nå onsd,og jeg er såå glad for at pappsen er hjemme og kan bli med,.. er spent på om det blir feber osv etter dette....

Her var han 76,5 cm & 10550g på siste kontroll, men skal på 1års kontroll neste uke :)

Jeg jobber halvstiling som hjelpeplerer.

Håper dere alle får en fin kveld :D

Hei damer, så hyggelig å lese om hvordan dere har det. Jeg føler jeg har såå masse å fortelle dere :)

Ett år har gått, og dæven det har gått fort. Kontrollen nå sist viste, 11220g og 79,5 cm (stor kar). Vi hadde første barnehagedag idag. Jeg var arbeidsledig helt frem til fredag, og begynner i ny jobb imorgen, så pappa skal ta seg av innkjøringen i barnehagen. Har litt delte følelser på det, men han klarer seg nok supert.

Ny spire har jeg ikke i tankene, altså jeg skal ha flere, men ikke nå. Kjør på zassy og alle andre :)

Mini her begynte ved ca 10 mnd å skjele på høyre øye, på kontrollen var det så lite at vi egentlig ikke la merke til det. Men min supre helsesøster, som jeg bare har lovord om (hjalp oss masse med kolikken og lyskebrokkoperasjon) tok det på alvor og fikk lege til å henvise til sykehuset. Der var vi forberedt på eventuell lappbehandling, det jeg ikke var forberedt på var at han ser dårlig. Han er ganske langsynt med +5,5 og +6 så til ettårsdagen fikk han briller. Tilvenningen går enormt bra igrunn selv om vi krangler litt :P

Så følg med synet til gullungene, veldig viktig har vi funnet ut, ettersom ingen har dårlig syn av oss så kan vel en av årsakene være at han er prematur (6 uker) mente legen.. Litt trist, men ett veldig overkommelig problem. Kjekkas med briller :)

Nå er vi også veldig spent på sykdom da barnehagen ikke hadde en snørrfri unge, hehe er vel bare å vente på det.

Ellers er det morro at det går så bra med dere alle :)

Hei igjen!

Joda, det er flere som har tenkt på å få en nr 2.

Noen dager er jeg helt klar for å sette i gang, og neste tenker jeg "aldri i liiiivet!". He he..

Vi har vel egentlig sagt at vi skal ha en til. Jeg har en søster, og kjæresten har 2 søsken. Vi har begge veldig gode forhold til dem, og vil gjerne at lillegutten skal få ha søsken også.

Det var FOR-argumentene.

MOT-argumentet er det at om vi bare har 1, så kan vi ha han i den barnehagen han går i nå, som også tilbyr skolegang inntill vgs. Greia er at denne barnehagen/skolen er privat (spansk og engelsk undervisning) og koster endel. Det går som sagt greit med en, men vi tviler på at vi har råd til å gjøre det om vi får to.

Nå er ikke systemet likt som i Norge, så det er litt viktig å gjøre seg opp noen tanker om hva slags skole man vil ha barna i.

Jeg ser at det kan virke litt rart å tenke sånn, og hadde dette innlegget ligget på "Anonymforum" hadde jeg nok blitt slaktet med en gang :P

Vi får se hva som skjer. Akkurat nå skal vi først se hvordan det går for meg å komme tilbake i jobb. Det blir ganske stor omveltning for kjæresten også som jeg -med vilje- har latt få slippe litt lett unna dette første året. Han har fått tid til seg selv og sine hobbyer (løping og musikk), og nå når jeg skal jobbe endel kvelder er det slutt på moroa for hans del.

Om det ikke skulle gå så bra med jobben og skift-jobbing, så har jeg en plan b og c på lur. Har akkurat tatt et kurs, og i løpet av de neste 2 årene tenker jeg å ta 2 til og se om jeg kan bruke det til noe annet enn bare for meg selv.

Oj da. Dette ble både langt og litt kjedelig. Unnskyld!

Nå skal jeg pakke sammen og hente godgutten i barnehagen. Blir spennende å se om han har klart å sove i dag også. I går gjorde han det, og hadde spist opp all maten sin helt selv. Flinke lille rampen min :)

Ha en god dag damer!

Og forresten, om dere skulle legge ferien til Lanzarote, får dere si ifra så kunne vi ha møttes "live".

Heia :D Lanzarotejenta Lykke til men jobb start :) blir nåkk litt godt skal du se :) Og samboeren din har bare godt av å se hvordan du har hatt det :)

Her fikk lillegutt sprøyte i går,og natten har vert urolig,å i dag våknet han med feber stakkar :/ ikke greit å være liten og slappis... :( men heldigvis går det seg til:)

Håpe alle har det bra :)

Jeg har og selvfølgelig lyst på 100 barn de dagene alt er fryd med lille snuppa, MEN jeg trenger også tid til meg selv og mannen min så vi har bestemt oss for å nyyte lillesnupp en good stund fremover. Jeg tror egentlig ikke det er bare er positivt og ha så tette. Vil heller at snupp vi har nå skal forstå hva som skjer når ny baby kommer. Jeg tenker gode 4 år mellom de:) Men det er jo selvfølgelig individuelt!

Annonse

jepp godt vi alle kan velge selv :) Her blir det uaktuelt å vente for lenge også fordi jeg ikke vil være så gammel selv når jeg får barn, vi ventet jo en goood stund før vi var klare for nr en, hehe.

Harfåttprinsen stakkar snuppen din da, håper han ikke får så mye bivirkninger av sprøyten!

Lanzarotejenta skjønner godt at man må tenke på slike ting som skole også, det er jo mye å ta hensyn til, man kan jo ikke bare angre seg heller ;) Bra du har mange planer da, både b og c :D

Nimas oi så bra at de oppdaget det allerede da. Kjekkas med briller ja :) river han de av seg, må dere ha strikk på eller går det fint? :)

Goo lørdags kveld damer :) hvordan står det til meg dere? her er alt litt kaos akkurat nå.. Jeg får prøve meg som alenemor/tobarns alenemor,da pappsen i huset har falt 4m rett ned og slått foten kraftig,å må bare sitte i ro.. Ganske hektisk må jeg si,men går da på sitt vis.. Heldigvis har jeg ferie nå,men hadde jeg ikke hatt det måtte jeg ha brukt egenmeldingene mine.. Pappsen klarer jo ingenting med hus og lilleprins... :/ Ellers varte feberen bare en dag etter sprøyte :) Så nå er han i fin form igjen :)

Håper alle har det godt & får en fin helg videre :)

Hei hei, jo her har jo barnahagestarten hatt forventet effetkt, feber og snørr fra torsdag kveld. Jeg har styrt med mini i helgen og er sliiten. Kjenner det er ei stund siden jeg har hatt full jobb og det krever sitt å starte i ny jobb også. Men han er i form igjen og klar for barnehage imorgen :)

Harfåttprinsen:) flinka, kjedelig at pappaen har skada seg da, rask bedring til han.

Han er kjempe sjarmerende med brillene sine. Ikke ofte (om jeg har) sett så små med briller. Han merker nok at det funker ja, vi har også merket at han er mindre frustrert og sint etter han fikk de så han har nok vært plaget av å ha dårlig syn. Brillene har slik krøll bak ørene så de sitter greit, ellers ingen snor. Vi får se om det kanskje blir behov i barnehagen etterhvert. Vi har nok beregnet med at vi skal få en del utlegg på brillene for klart en ettåring (og eventuelt andre ettåringer) er jo utforskende, så riving og sliting i brillene må vi nok regne med. Vi blir nok gode kunder i brillebutikken :D

Kjenner litt på at det blir drastisk mindre tid i hverdagen og jeg savner litt hele dagene med mini. Helgene blir hellig.

Håper dere har hatt en fin helg

Hei alle sammen :) SÅ hyggelig Å høre fra dere igjen :)

Godt Å høre at dere har det bra :)

Barnehage starten har gÅtt som en drøm, nesten for godt.. Han koser seg og bryr seg ikke om at vi drar.. SÅ det er godt :)

Vi sover fremdeles minimalt, hÅpet om at det skal endre seg, har jeg gitt opp.. Mange oppvÅkninger om natten og delvis veldig tidlige morgener.. Men men, gutten er frisk og rask sÅ skal vel være glad for det :)

ang. nr 2, sÅ har begge veldig lyst pÅ en til snart, men tror nok vi mÅ fÅ nr 1 til Å sove litt mer først.. Tror ikke jeg klarer Å fungere med Å gÅ gravid og sove sÅ lite.. Men hÅper det blir snart :)

Jeg mÅ fÅ skrye av meg selv, jeg har meldt meg inn i treningsstudio, og har begynt Å trene.. Har faktisk kommet ned pÅ startvekten før graviditeten, og er veldig stolt av meg selv ;)

Nimas: SÅ bra at det ble oppdaget at han trenger briller da :) FÅr hÅpe han ikke trenger sÅ mange par ila et År ;)

HarfÅttprinsen: Stakkars mannen i huset, blir nok litt ekstra pÅ deg da ja...

Her flyr dagene, masse å sette seg inn i på jobb, krevende å begynne i ny jobb etter permisjon. Hjemme er mini fortsatt ikke frisk. Imorgen begynner mannen på jobb igjen også så helt optimalt er det jo absolutt ikke. Vi har heldigvis svigermor som kan ta han de timene imorgen tidlig før mannen kommer hjem fra jobb (jobber skift). Jeg har ikke så mye mulighet ettersom jobben er splitter ny. Men det går vel rundt på ett vis håper jeg.

Imorgen blir det uannsett en tur til legen om formen ikke er bedre. Han har ikke høy feber, men har vært syk siden forrige torsdag. Håper han får en bedre natt og at vi begge får sove. Nettene har jo vært grusomme den siste tiden.

Kjempe flink som kommer deg på trening, jeg åpna medlemskapet mitt før sommeren, men har ennå ikke brukt mer en 30 min der. Støttemedlem deluxe. -- med dårlig samvittighet.

Nimas :) flink du er som har full jobb :) jeg har valgt og jobbe bare halvstilling nå, og jeg synes jeg har lite tid i hverdagen :P så skjønner godt deg ja.. Flink prinsen din da som bruker brillene :) Her er det også snørr & gørr etter bhg start... Men han har ikke hatt feber enda da :) men d kommer nåkk...

Her har også nettene vert urolige i det siste,og det er veldig slitsomt med tanke på at jeg ikke kan få noe hjelp av pappaen nå som han har skadet foten... Men det går nå på ett vis.. :P hehe.. Hvordan gikk det til legen ?

Prinsen og mammaen :) Flott med bra bhg start :) Uff jeg må si jeg er stolte av dere som har sovet såå lite det siste året og greier og fungere i hverdagen.. jeg sliter med lite søvn i to uker og er kapputt.. :P Flink du er som trener da :)

Hvilken bilstol nr to har dere?? hvilken vinterdress og vintersko har dere kjøpt?

Treningen min er å bringe og hente lillegutt i bhg (triller/går),gåt to turer i løpet av uken :)

Håper alle har det bra :D

Harfåttprinsen: Jeg jobber også bare 50 % stilling, men jobber litt ekstra når det passer seg slik :)

Vi er bare blitt vandt til å sove lite, utrolig nok går det bra :) Man får bare legge seg tidlig av og til, og ellers bare gå rundt som en zoombie ;)

Vi har besafe izi x3 eller hva den nå heter til bilstol nr 2.. Vi er godt fornøyde vi :)

Vi har ikke kommet så langt at vi har kjøpt vinterdress enda.. Vi har arvet en fra kappahl som han kan bruke nå i starten av vinteren.. Her går han ikke enda, så sko har vi ikke tenkt på..

nimas: Håper prinsen har blitt bedre og at legetimen gikk bra:) God bedring til dere :) Heldig dere er som har svigermor i nærheten :)

Her slapp vi legen for formen ble kjempe bra. Og søvnen som har vært trøblete noen uker ser ut til å ha vendt tilbake til normalen. Ikveld har jeg hatt den letteste leggingen EVER :) Tar på å være barnehagegutt. Her er det 100% jobb på meg, heldigvis har pappaen litt variasjon i arbeidsmengde og ikke minst skiftarbeid slik at mini ikke får fulle dager i barnehagen. Svigermor stiller også opp, for med sin stilling som lærer har hun også endel muligheter. Men ja det er absolutt hektisk.

Bilstoler ja, jøsses for en jungel- vi har 3 stoler da svigermor også ønsker å hente i barnehagen. Vi kjøpte Britax maxway, fornøyd men den sto ikke bra i min bil, men passer bra i svigermors bil. Så ble ett acta graco cosmic comfort s - dette står i min bil og jeg er veeeldig fornøyd, han sitter kjempe bra. Bilstol 3 er nyinnkjøpt og står midt i stuen, ett røverkjøp faktisk.Helt NY og ubrukt bilstol som jeg fant på finn.no - selger fikk det med på bilkjøp og hadde ikke bruk for det. Fikk pruta prisen til 1500 kr, er ett Britax Multitech ll (skal inn i samboers bil).

Har kjøpt vinterdress og parkdress brukt fra en lokal barneutstyr kjøp/salg side på FB- helly hansen, har ikke fått testa det ennå, men ser kjempe flott og ubrukt ut. Var det ikke en test i Foreldre og barn nå - der coop dressen vant ?

Supert at formen ble bedre da Nimas :) Her har det vert noen slitsome dager/netter... Fredag fikk lillegutt feber igjen,snørr,hoste,kløe i munn, som resulterer i lite nattesøvn... men det som er snedig er at han er plutselig feber fri & så kan han ha feber igjen etter noen timer... Flere som har opplevd dette??

Jepp den vinterdressen vant ja nimas.. :) her har vi name it dress,og en reima dress :) Britax MAXway i bilstol...

Ellers da damer? sover barna 1 eller 2 dupper nå? Når våkner de på morgenen? Her sover han somregel en dupp.. og våkner 06-07 om morgenen...

Håper alle har det bra og en fin lørdag :D

Hei alle sammen:)

Ligger her i nattetimene og får ikke sove. Her har hele familien hatt omgangssyken denne uken. Ikke lett å ta seg av to 1 åringer samtidig som man selv spyr hvert 10. Min. Hehe. Men alt går.

Fikk ikke lest gjennom alt nå, men en oppdatering herfra er at jentene endelig begynte å krabbe for ca 1mnd siden, og begynte samtidig å reise seg opp langs bord osv. Nå er de en racer med brio gåtrillen, selvom mor synes det går vel fort:p.

De har også begynt i bhg, noe som går over all forventning. De har fått hver sin "favorittperson" der og koser seg. Hun ene er litt mer "utadvendt" enn hun andre, men det kommer seg nok:)

Kan framdeles ikke skjønne at de allerede er ett år!! Jøye meg:):).

Vi har forresten reima vinterdresser og britax maxway bilsete. Selvom vi ikke kan bruke bilsete ennå ble det innkjøpt for noen mnd siden:p. Trodde de kom til å veie 9kg litt fortere. Hehe. Hvor store og tunge er deres barn nå? Lenge siden vi har vært på kontroll nå, men på badevekten hjemme er de ca 7,9kg og 8,6kg.

Nettene her er forresten fantastiske nå. Legger dem i sengen kl 19, og de sovner på noen min uten en lyd:). Hvordan er det med dere? Her sover de to dupper på dagen ennå. De er ikke klare for å kutte ned.

Håper alt er bra med dere alle:)

Hei alle :)

Så kjekt å lese om hvordan det går med dere alle :) Nå er jo mini født 20. aug men slenger meg på fordet jeg hehe :)

Her er det veldig travale dager. Lillemann går i bhg hver dag og trives godt. Litt vanskelig med avskjeden, men det har blitt bedre og bedre. Han vokser og utvikler seg kjempefint. Løper rundt og klarter. å holde tritt med han er kjempeslitsomt, men utrolig morro også :)

Selv jobber jeg 60% og studerer 40%.

Go lørdagskveld alle damer :) Hvordan går det med dere og deres søte små?

Her har det vert litt tøft i det siste... pappaen sitter fremdeles mest i ro med benet sitt, og jeg jobber,lager mat,henter,bringer og gjør det meste her både med hus og Prinsen... Prinsen har slitt endel etter fulle dager i bhg, med noe som ligner seprasjonsangst og nattskrekk.. sover urolig om nettene og er sikkerlig "mamma" hele tiden.. Jeg er sliten etter lite søvn og mye stress... Men håper det går seg til snart.. Prinsen hoster,snørrer og sikkler så er ikke enkelt og være liten... Jeg og samboern har ikke så mye tid sammen pga at jeg er sliten etter at prinsen har lakt seg og legger meg.. og jeg har endel tanker om at prinsen ikke spiser i bhg :/ det er vondt til mammahjertet at han ikke spiser noe fra 07-15.30 på dagen.. Men HåPER det går seg til snart :)

Det var nåkk klaging fra meg :P hehe

Hvilke sko har deres søte i bhg nå? vi har vintersko bare, og lurer på om det finnes noe idielle høst sko???

ønsker alle en fin lørdag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...