Gå til innhold

Nokon som har blitt satt i gang 1 og 2 gang og født naturlig 3 gangen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp. Fødte naturlig 3. gangen. Hadde i grunn mistet troen på kroppen min. Tenkte tanker som at kroppen min ikke har den evnen etc. Men der tok jeg feil. Fødte 10 dager før tiden. Veldig rask fødsel. Jeg synes den naturlige fødselen var mindre smertefull enn ved i gangsetting.Men om det er så veldig stor forskjell synes jeg er vanskelig å si. Ondt er det jo uansett. Med nr. 1 hadde jeg epidural, så kan i grunn ikke si så mye på den. Nr 2 og 3 uten bedøvelse, og naturlig fødsel er å foretrekke, selv om begge gikk fort. Det er min erfaring :-)

Takk for svar!:)

Eg fødte også med epidural 1 gongen, naturlig 2 gongen og er ikkje tvil om kva eg vil denna gongen. Eg hadde meir kontroll når alt gjekk av seg sjøl.

Eg har født veldig raskt dei forrige gangane, så lure på korleis eg føder om det skjer naturlig...!;)

Jepp. Fødte naturlig 3. gangen. Hadde i grunn mistet troen på kroppen min. Tenkte tanker som at kroppen min ikke har den evnen etc. Men der tok jeg feil. Fødte 10 dager før tiden. Veldig rask fødsel. Jeg synes den naturlige fødselen var mindre smertefull enn ved i gangsetting.Men om det er så veldig stor forskjell synes jeg er vanskelig å si. Ondt er det jo uansett. Med nr. 1 hadde jeg epidural, så kan i grunn ikke si så mye på den. Nr 2 og 3 uten bedøvelse, og naturlig fødsel er å foretrekke, selv om begge gikk fort. Det er min erfaring :-)

Dette høres lovende ut men tørr ikke håpe for mye på at det denne 3 gangen vil skje av seg selv eller før tiden.. Ble du satt igang pga overtid med 1 og 2?

Jeg har også blitt satt igang med at de har tatt vannet for å starte fødsel med begge mine. Og er så spent på om kroppen min klarer å starte av seg selv, og gjerne innen termin.

Eg blei satt igang pga vekstavvik som ikkje stemmte egentlig. 3300gr og 2880gr to uker før.

Eg kan få bli satt igang denna gongen og pga rask fødsel :)

Annonse

Dette høres lovende ut men tørr ikke håpe for mye på at det denne 3 gangen vil skje av seg selv eller før tiden.. Ble du satt igang pga overtid med 1 og 2?

Satt i gang pga overtid (11 dager) og kraftig og akutt svangerskapsforgitfning 1. gang. 2. gang satt i gang pga vannavgang uten rier.

Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...