Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Er det noen som vet?? Hvis man skal insemineres og de ser på ultralyd at man har mer enn 3 eggposer... avbryter de inseminasjonen da?? Eller kan de "fjerne" noen av eggposene og bare la 3 av dem være igjen???
Bare meg123 Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Hvis de gjør som på meg,så avbryter de... Er fare for flerlinger vettu,og det har ikke legene lov til å risikere! Beklager det... Men spørs hvor store dem er da Er det tre like store egg,blir du mest sannsynlig avbrutt,men om ett er større enn de to andre,går det nok fint Lykke til
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Så dumt at de avbryter. Jeg trodde det gikk an å gå inn og fjerne eggposer ved insemineringen. men da har jeg sikkert hørt feil. Krysser fingrene for at det er forskjellig størrelse på dem da i det minste hvis det først blir mange eggposer. Tusen takk for at du svarte!
MammaHåp1 Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 Jeg hadde kun 1 eggpose forrige mnd og ble avbrutt.....kjipt ja:/
Kjærepære Skrevet 16. september 2012 #5 Skrevet 16. september 2012 Om man skal fjerne eggposer må det vel skje kirurgisk? Eller altså at man bruker nåkl som ved IVF. Jeg fikk akkurat lov til siste inseminasjon, da hadde jeg 2-3 eggposer med bra størrelse. Lå på grensa til ikke å få lov.
Bare meg123 Skrevet 17. september 2012 #6 Skrevet 17. september 2012 Avbrøyt de,selvom du bare hadde ett? Ikke alltid jeg forstår hvorfor de gjør ting! Håper du ikke blod avbrutt anonym.
MammaHåp1 Skrevet 17. september 2012 #7 Skrevet 17. september 2012 Ja, jeg hadde en stor eggpose da, 14 mm, og det var visst over grensa.....:/ jeg har ikke tatt den vekk, håper den har forduftet av seg selv. Ny ul i morgen så da får vi se....forbanna eggposer:p
Ele Skrevet 17. september 2012 #8 Skrevet 17. september 2012 Jeg tror kanskje du snakker om fryseforsøk og MammaHåp1, men på inseminering er vel 1 perfekt??
MammaHåp1 Skrevet 17. september 2012 #9 Skrevet 17. september 2012 Jeg har visst blandet fryseforsøk og inseminering....aotch! Er så mange forskjellige ord her.... men bra du har øynene oppe ele:))
Bare meg123 Skrevet 17. september 2012 #10 Skrevet 17. september 2012 ÅÅÅÅja!!! DA skjønner jeg!!! Er dem sÅÅÅ pirkete pÅ frys??? PÅ inseminering er jo faktisk 14,litt lite... Mine var pÅ 18 og sÅnn de,da jeg ble inseminert...De andre gangene hadde jeg bÅde tre og fire,som var like store,og da ble vi avbrutt! Anonym...skulle selvfølgelig ikke stÅ blod,men blir. Skrev pÅ telefonen serru,og det hender den lager egne ord... Anyway,lykke til allesammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå