Gå til innhold

Monky!

Suretær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

bland i vei;) jeg har denne posen fra ei annen her inne på forumet som anbefalte den.. tenkte siden man får to at det er kjekt at den ikke koster så mye... har ikke sett den i virkeligheten så vet ikke, men ser jo ok ut.. tenkte på den sorte som man forlenge evt ha åpen nederst når de blir større??

Takk : ) Jeg har to poser fra før. En sånn knytevoksipose som er 15 år gammel og en saueskinnspose som ene kan bruke første vinteren. Voksiposen blir litt i største laget for en bagvogn, så derfor trenger jeg èn vinterpose. Regner med at det blir litt ekstrautgifter fremover, så da hadde det vært supert om en så rimelig pose også kunne brukes som vinterpose : )

De vil jo trenge vinterposer til neste vinter også, så da er det OK å kjøpe forlenger med, tenker jeg også.

Hun som anbefalte, sa hun ikke noe om de kunne brukes som vinterposer?

ja hun som anbefalte får februar barn selv og jobber i barnehage og mener at den er god på vinteren... hun bor i trøndelag;) + at denne kan brukes i bilsetet også:)

jeg tenker selv at om det er ise kaldt kan de uansett ha ullteppe eller dyne over+ trekket til vogna så vil absolutt tro de et varme nok.. kan se ut som at jeg ender med en sånn;)

Annonse

Da ser det ut som om vi ender med samme pose : ) Jeg tenker på den iglu thermo fleece-posen. Får finne ut om de sender til Norge eller om noen jeg kjenner skal til DK snart.

Du hadde kjøpt TFK-vogn også, ikke sant? Jeg lurer veldig på den, har mest lyst på Bugaboo Donkey, siden sportsdelen er vendbar. Men den er fryktelig dyr ny og vanskeligere å få tak i brukt enn TFKen, tror jeg. Mye å ta stilling til ; )

jeg har ikke kjøpt vogn enda jeg, har tenkt å sjekke ut Emmaljunga monkey twin eller kanskje Easywalker (ei venneinne har den som søskenvogn og er superfornøyd) ellers tenkte jeg høre m de som jobber der hva de anbefaler....

har en link jeg kan finne til deg om det ikke går å bestille fra den danske siden? hvor langt er du på vei?

mulig at LaLuna har kjøpt den vogna du snakket om?

Har sendt e-post til Dk og spurt om de sender til Norge, ber deg om lenken om ikke hører noe fra dem. Er 16 uker i dag, så har jo god tid, men det er så vanskelig med vogner!

Det jeg liker godt med TFK er håndbremsen, det har jeg ikke på Brioen til toåringen og har savnet det rett som det er.

Bugabooen mangler håndtak og så tviler jeg litt fordi det ser ut som om sportsdelen er veldig åpen. Så noe er det med alle...

Monkeyen er lekker! Men er ikke det veldig byvogn? Og en tung vogn?

vet ikke, hørt at de "gamle" emmaljunga tvillingvognene var store og tunge men har ikke hørt noe om den nye. vet bare at de single (nitro city f eks) er veldig gode å trille osv.. synes også Easywalker er litt åpen derfor jeg ville sjekke Moneky..

jeg er 17 uker i morra (ho på ul mente jeg var litt lenger sist men vi får se;)) men uansett er vi jo ganske likt:) skal på ul om 2 uker og er så syyykt spent!!

Jeg blander meg jeg også da :)

Tenkte bare å nevne at det er mye billigere å få tvillingvogn sendt fra Tyskland enn å kjøpe i Norge (eller ta en tur på Kiel-ferja om du bor på Østlandet). Har adr til et par butikker jeg har fått anbefalt i ulike forum, men er på mobilen nå, så jeg må sjekke datamaskina for å være sikker. Gi beskjed om det er interessant. (Hørte forresten at TFK har 4-6 uker levering på BarnasHus, det tar ei uke fra Tyskland...)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...