YamYam Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Må bare dele gleden med dere! Jeg har nå 10 uker på vei med tvillinger etter eggdonasjon i Spania! Jeg er 33år og hadde en AML på 0,3 og FSH på 100, så IVF var ikke noe alternativ for oss. Godt fornøyd med hele prosessen og håper alt går bra videre i svangerskapet også!
fisken2015 Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Så gode nyheter Masse lykke til videre! Jeg venter spent på UL i neste uke. Er da i uke 7.
timiane Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Gratulerer så mye Jeg ble også tvilling gravid etter EA i Hellas. Den ene døde mellomn uke 7 og 12. Tror det er ganske vanlig at man får tvillinger ifølge legen i Hellas, for de setter ofte inn 3 egg.
omatt Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 Gratulerer så mye med tvillinger i magen : ) Jeg har også det, uke 15+4 i dag. Har begynt å kjenne spark, eller små dump er det vel, allerede. Lykke til videre i svangerskapet!
*sommer* Skrevet 16. september 2012 #5 Skrevet 16. september 2012 Gratulerer så mye, spennende med tvillinger!! Jeg har også en amh på 0,3 og har hatt ett forsøk med eggdonor i Spania. Dessverre gikk det ikke vår vei denne gangen, men da er det veldig oppløftende å lese om slike gode nyheter. Lykke tl med graviditeten :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå