Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #1 Del Skrevet 14. september 2012 Denne pp'n hadde jeg utrolig mange symptomer, slik som: - stikkninger i magen - oppblåst - fort irriterende/sur - utflod - større pupper/såre pupper - større areola - veldig vondt i ryggen, spes korsryggen - sliten og trøtt fra el til ikm - kvalm siste dagene før ikm - mye luft i magen - uren hud - fett hår - varmere - voldsom tørste - iskalde føtter Mensen kom tre dagere senere enn hva syklus har vært de siste 6mnd. Mage smertene/stikkningene var mye sterkere denne mnd enn hva den har vært ellers. Og spesielt smertene i ryggen! huff.. det har vært en skikkelig slitsom pp. Hadde virkelig håpet at det var for en god grunn.. men den gang ei.. Går nå inn i vår 12pp. Mannen skal få sjekka kvalitet på sine greier og jeg har tenkt meg en ny time til gyn (3 gang på under et år). Noen med erfaring som kjenner igjen symptomene eller vet hva det ellers kan være? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143971299-jeg-var-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-sikker-p%C3%A5-at-jeg-m%C3%A5tte-v%C3%A6re-gravid-denne-ppn-n%C3%A5-tror-jeg-at-jeg-kanskje-har-endometriose/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 14. september 2012 #2 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg har grad 3 endometriose (skalaen går fra 1-4 der 4 er alvorlig endo). Mine symptomer: Ufrivillig barnløs 17 pp Smerter/ubehag i magen stort sett hver dag hele syklusen Kraftige og ekstremst smertefulle menstruasjoner Ustabile sykluser Uopplagt, mangler tiltakslyst, kvalm, trøtt(!), uvel, ofte mild hodepine uten selvforsskyldt årsak Vondt å ha samleie Vondt å gå på do i perioder Mange har endo uten å ha symptomer. Symptomer og grad av endo har ingen logikk. Mitt ble først oppdaget på innvendig UL, så bestill deg en time til det først og fremst De vil ut fra historien din lage veien videre, mulig du får laparoskopi for å sjekke ståa. Jeg tok min lap på tirssdag så nå er jeg spent Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143971299-jeg-var-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-sikker-p%C3%A5-at-jeg-m%C3%A5tte-v%C3%A6re-gravid-denne-ppn-n%C3%A5-tror-jeg-at-jeg-kanskje-har-endometriose/#findComment-144544953 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå