Gå til innhold

Neseblod..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man er jo mer disponert for å blø neseblod i svangerskapet.

Jeg merker det spesielt når jeg blir stresset, men også utenom.

Den siste uken har jeg blødd 5 - 6 ganger, er dette egentlig normalt?

Føler meg litt som Niles i Frasier..

Noen andre som merker mye til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blør neseblod om morgenen, men da gjerne etter å pusset nesen. Er vel for min del en sammenheng med at jeg er pottetett i nesen om kveldene/nettene. (bruker ikke nesespray)

Skrevet

silblør ikke akkurat, men etter at jeg pusser nesen eller nyser kraftig så ser jeg blod på papiret. tror det er "normalt" i svangerskapet. men jeg hadde personlig blitt litt bekymret om jeg hadde blødd kraftig flere ganger etter hverandre. men mest fordi jeg har aldri blødd neseblod før.

Skrevet

jeg er ingen "nesebløder" vanligvis, men i dag har jeg blødd to ganger allerede. Det bare renner ned fra nesa :/

Skrevet

Faktisk aller mest om morgenen her og.

Skrevet

kanskje du skal ta en liten tlf til jordmor? syns jeg har hørt et eller annet sted at neseblod kan være tegn på et eller annet mangel. vitamin eller mineraler. husker ikke akkurat nå.

Skrevet

Før jeg ble gravid hadde jeg blødd neseblod 2 ganger i hele mitt liv, i graviditeten har det kommet når som helst (sikkert skjedd 10 ganger totalt). Får plutselig trang til å ta øverst på nesa rett under øynene, og så begynne det å sile. Har funnet ut at det hjelper å pusse nesa, da kommer det ut blodslim, og så stopper det. Sorry ekkel beskrivelse, men det er jo ekle greier :) I tillegg har jeg ofte hatt trang til å snyte meg om morgenen, og da har det også vært blod av og til. Pussige greier.

Skrevet

Jeg blør neseblod hver dag opptil flere ganger om dagen også.

Har tynn hud i nesen fra før, så graviditeten har ikke hjulpet så mye der nei.

Kan gå fra litt blødning til stor blødning. Varierer hva jeg har gjort og gjør, nyser jeg og så henger med hode etterpå så kan det silblø. Men nyser jeg og holder hodet vanlig så blør det bare litt.

Er så rart med dette :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...