Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Bare ullundertøy? Fleece/tykkere ull?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Fleece. Og som oftest ullstillongs, men det er fordi han har en tendens til å bli søkkvåt bare etter 5 min ute, og da kan det bli en stund å gå våt.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 12-13 PLUSS grader? Da er det helt vanlige klær under.. tar på strømpebukse når det er under 10 pluss.
Mrs. Bouquet Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Joggebukse og genser i bomull. Det pleier å være nok, og blir det for lite tar vi vi som oftest en tynn fleecejakke over.
Cornelianelia Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Vanlige klær, som f.eks en joggedress med en tynn bomullsgenser under. Bruker ikke ull eller strømpebukse ennå.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 Bare ullundertøy? Fleece/tykkere ull? Ja vi bruker bare ullundertøy vanligvis. Bruker ull hele året da og nå brukes det mest langermet ullbody og ullbukse eller tynn fleecebukse. Bruker også heldresser i ull til innebruk og tar ikke på noe ekstra i den temperaturen du nevner. Om der er "surt" ute har vi noen dager brukt en strikket genser over bodyen. Bruker gjerne lue også da. Bor på sørlandet og har en 2åring.
Jenny251210 Skrevet 14. september 2012 #8 Skrevet 14. september 2012 Ull og fleece i 10-12 grader...hva har man på i 15 minus da? Her har hun joggebukse/leggings og vanlig genser under.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #9 Skrevet 14. september 2012 Ull og fleece i 10-12 grader...hva har man på i 15 minus da? To lag med ull.... 2. lag er tettere vevd eller ullfleece. Ull puster jo og er mye bedre enn bomull i bortimot all slags vær mener nå jeg. Bruker kortermede og singlet i ull om sommeren
hol(L)y COW Skrevet 14. september 2012 #10 Skrevet 14. september 2012 Bruker ulltrøye og stilongs under her også. Bhg kan velge å ha på tynn fleece eller tynn ull mellomlag i tillegg - har sett at begge deler er blitt brukt. I tillegg til regnvotter. De siste to ukene har det vært fra 5 til 12 grader. Men regn og vind! Så effektiv temperaturen er absolutt kaldere enn 10 grader. Skikkelig hustrig. Sitter selv med ullstilongs og ulltrøye inne. Min toåring bader i søylepyttene. Da vil jeg at han skal ha ull innerst om/når han blir våt - kald og våt bomull i dette været = frysihjel! Til vinteren har han en tykkere utedress og tykkere ull. Sparer ikke på varme klær nå fordi det kan blir kaldere - da kler vi bare mer på.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 14. september 2012 #11 Skrevet 14. september 2012 Bare ullundertøy? Fleece/tykkere ull? Fleece Innimellom ull..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå