Gå til innhold

kan det være?

Anbefalte innlegg

Har hatt menssmerter i hele natt. Vonde nok til å kjenne de, men milde nok til å "sove".

Våknet ordentlig av vondten klokka fem og har tatt tiden siden..

Har skikkelig kraftige menssmerter med 6-7 minutter imellom og ca 50-70 sek varighet.

Når bør man kontakte føden? Og bør jeg holde mannen hjemme fra jobb?

har også fått litt smerter i skambenet..

*Håpefull*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143971246-kan-det-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det har ikke vært noe vondt siden klokka ett, men er noen dråper mørkt blod her og der.

Har spist en skikkelig lunsj nå, og da fikk jeg en kraftig sammentrekning igjen :)

Har vært i butikken en tur og merket at korsryggen ble vond nesten umiddelbart. Har ikke slitt med noen plager annet enn halsbrann, så kjenner fort at det er 'uvant' å bli så fort sliten.

Håper ikke jeg må vente mange dager før det skjer noe da :)

Annonse

Ble kalt inn til kontroll og det viste seg at livmorhalsen var betraktelig kortere, så da kan vi vel bare krysse fingrene på at det skjer noe i nærmeste fremtid :) har fått tilbake de kraftige menssmertene nå på kvelden, så prøver bare å slappe av og ta det med ro :) spent!

Har stadig disse sammentrekningene som tar pusten fra meg, men de er jo ikke tette nok :(

Alt fra 7-18 minutter...

Har hatt ennå mere tegningsblødninger og rester av proppen.

Begynner å bli rimelig frustrert av smertene, når det ikke 'skjer noe mer'...

Arrrgghh!

Er vel ikke noe å ringe føden etter?

ææææij... Så utrolig kjedelig! skjønner du er frustrert, men bare tenk på at det kan være over raskere enn du tror. :-)

Er vell ingenting å ringe føden etter før de er tette nok, men hvis du er usikker er det bedre å ringe en gang for mye til føden enn en gang for lite. Det er vel en grunn for at de har en telefon :-P

Lykke til iallefall... jeg misunner at du er kommet så langt, men misunner deg ikke de smertene over lengre tid uten at det skjer mer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...