Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dt er kjedelig.. Våkner 5-6 om morgenen og må tisse.. Å som regel så får jeg ikke sove igjen etter det..

Dt er vel kroppen som driver å venner seg til å stå opp om morgen.. Men uansett a.. Huff! Er jo ingenting å finne på så tidlig.. Ingenting på tv heller :-(

Blæ.. Om jeg bare kunne fått rier, så det hadde blitt baby snart :-D er jo moden så er jo bare de dumme riene som mangler.

38 fullgåtte i morgen så nå kan veslesnuppa melde sin ankomst :-)

Men ender vel opp i sofan med kosedress og en tekopp :-)

Ha en fin dag alle sammen :-)

Fortsetter under...

haha... samme her... vel ikke så tidlig som deg da.. men jeg er bare 28 uker på vei. våkner flere ganger på nettene for å tisse og får sove igjen, men det er ikke kvalitets søvn. og grunnet bekkenløsning så er det sååååå vondt å snu seg i senga. ligger og manner meg opp i 5-10 min før jeg snur meg fortest mulig. for ikke å snakke om de 5-10 min det tar å sette føttene ned på gulvet og bruke vinduskarmen som støtte for å heise meg opp og bruker veggene for å komme meg til toalettet. også når jeg endelig er tilbake i seng og funnet en komfortabel posisjon så begynner tassen å sparke for han tror jeg er våken og vil at jeg skal bevege meg så han blir vugget. FLOTT. :P i det minste er det ikke lenge til din lille kommer. jeg har ca 12 uker igjen. lurer på om jeg bare skal flytte en madrass på badet. :P

Mye plager man skal ha ja.. Sliter litt med bekkenet jeg og, men det har blitt bedre etter hode hennes festet seg.

Nå fikk jeg heldigvis til å dubbe litt på sofan, så da ska jeg egentlig være fornøyd :-D

Dagene blir så utrolig lange når man våkner så tidlig å ikke har noe å gjør..

Alt er klart til vesla kommer.. Helgvasken tok jeg igår. Så nå får jeg ta en tur med hundene så er det gjort og :-)

Har virkelig ikke hatt dette problemet i mine to forrige svangerskap og er generelt er godt utarbeidet B-menneske, men NÅ derimot, 34 uker pÅ vei med nr.3 sÅ har kroppen plutselig konvertert til Å bli en 80 År gammel dame sin som sliter med Å fÅ sove om kvelden, uansett hvor trøtt jeg mÅtte være, da fordi bekkenet skaper problemer. Klarer ikke Å ligge pÅ hverken høyre eller venstre side i lengere tid og pÅ ryggen har jeg dette fine vena cava syndromet uansett om jeg prøver Å bygge opp med puter ;) Å ligge pÅ magen er vel utelukket, det sier seg vel kanskje selv :P og jammen er jeg ikke lys vÅken igjen hvis øyne eller ører blir stimulert i løpet av natten, kjedelig Å ligge vÅken en time bare fordi jeg brukte 5 minutter klokka fire om natta pÅ Å gÅ pÅ do ;) Lillegutt i magen tror jo ogsÅ at det er morgen hver gang jeg beveger pÅ meg og sparker og slÅr som om det skulle være opptaksprøve til landslaget i bÅde kickboksing og fotball, foreløbig vet han Å ta seg god plass inni der og er en veldig aktiv gutt bÅde dag og natt :)

SÅ da sitter jeg her da, lettere oppgitt over meg selv, vÅken fra halv seks pÅ en lørdags morgen, gubben har reist pÅ jakt, barnefri har jeg og selv bikkjene i gangen syns det er for tidlig Å stÅ opp :P Men har da fÅtt oppdatert meg pÅ litt nyheter, lagd meg en kopp med kakao og tent noen levende lys for meg selv i mørten ;) sÅ da skal jeg ikke klage nÅr jeg kan sitte inne i varmen her, mens høsten jager ute :) Ruging kalles det vel :) Ha en fin dag jenter :)

Dette hørtes slitsomt ut :-(

Håper de siste ukene går fort for deg., jeg syns jeg har dt fælt som bare våkner å ikke får sove igjen.. Men jeg har det egentlig helt topp i forhold til deg.. Huff! Ikke moro med det bekkenet..

Har å ei veldig aktiv snuppe i magen, som tror det er morgen hver gang jeg er oppe på do.. Hun er så veldig følt til å sette rumpa ut på den ene siden og strekke beina så man liksom ser hvor føttene hennes er.. Er ikke mye godt når hu driv.. Men håper hun kommer snart nådd begynner å bli liten plass til hu inni der :-p

Nå skal jeg ringe føden å høre om jeg kan komme å få litt modningsakupunktur.. Håper de har tid idag :-D

Har og to hunder som er veldig glad i å sove om morgenen, så ikke mye selskap i de :-p

Ha en super dag :-)

Annonse

ser ut som jeg også får noen sånne netter nå. å jeg er vant med å sove lenge og å sovne fort !! blir kjempefrustrert av å våkne i 5 tiden og ikke bli søvnig igjen :(

føler det er bedre å legge seg supersent for da får jeg sove lenger av en el annen grunn :) men føles ikke godt i kroppen det heller..

Jeg våkner hver 3 time, for å snu meg. da er jeg vanligvis også nød på do, men klarer å unngå dette noen ganger :P

Ender med at jeg våkner ene gangen og må ta det rolig når jeg reiser meg opp for at blæren er helt full.

Men det tar fra en halvtime til en time før jeg får sove igjen for hver gang jeg snur meg.

Ender med at jeg ligger i sengen og løser sudoku på mobilen til jeg er søvnig igjen.

Men fra jeg havner i seng til jeg står opp igjen om morgenen kan det godt være 12 timer imellom. Mannen min lar meg få sove ut om morgenen :)

Her er jeg våken igjen.. Lys våken..Huff! Nei nå kan veslemor komme ut så jeg har noe å finne på når jeg ska våkne så tidlig hver bidige morgen.

Begynne med modningsakupunktur idag å håper det setter fart på ting.. 38 +2 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...