Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Jeg er 79-80 kg. vekten ligger mest på mage, hofter og sidene mine er SVÆRE. De stikker veldig ut. Finner ingen jeans som passer i livet, som faktisk er fine.. Aner ikke hvor jeg får kjøpt buske som gjør at magen ikke dingler over, strammer, og gjør at hoftene/sideflesket buler utfor. Har gått i thigths de siste årene og er så lei. Det er jo ikke noe fint. Har så lyst på noen fine, sexy, vanlige jeans. Noen som vet hvor? Hittil har jeg ikke funnet noe som ser bra ut, er fine og ikke kjerringaktige, og som faktisk passer.
<3 2G <3 Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Jeg synes ikke du veier mye, men regner med du ikke er 180cm. Har du prøvd zizzi merket?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 Zizzi har mange gode modeller:) Kappahl har også en del OK i XLNT serien sin. Ellers så har du også et merke som heter Jackie men det har jeg bare sett i Danmark...
*KlaraKu* Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 Olabuksene på vero moda har jeg sverget til de går godt over magen og syntes ikke under en genser eller singlet. men usikker på hvor langt opp str på de buksene går, men finner nok slike i flere typer butikker
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Jeg synes ikke du veier mye, men regner med du ikke er 180cm. Har du prøvd zizzi merket? Hvilke butikker får man kjøpt zizzi buksene?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Ja av alle steder fant jeg de perfekte " barselbuksene" på Cubus. Høye på livet og holder inn mage og sideflesk. Jeg ser ut som jeg veier 10 kg mindre med de buksene
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 Hvis hoftene og sideflesket tyter ut uansett er det kanskje bedre å investere i et par gode joggesko?
Gjest Miryks Skrevet 14. september 2012 #8 Skrevet 14. september 2012 (endret) Hvis hoftene og sideflesket tyter ut uansett er det kanskje bedre å investere i et par gode joggesko? Unødvendig kommentar. Endret 14. september 2012 av Miryks
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #9 Skrevet 14. september 2012 Her har du oversikt over Zizzi butikkene. Mener også at muligens Ellos har begynt å selge noe Zizzi.... http://www.zizzi.no/...tik/Norway.aspx
Mø schæl! Skrevet 14. september 2012 #10 Skrevet 14. september 2012 Hvis hoftene og sideflesket tyter ut uansett er det kanskje bedre å investere i et par gode joggesko? Unødvendig kommentar. Enig med Miryks. Det var overhodet ikke det hovedinnlegger spurte om. Hun spurte om bukser, ikke treningsråd. Forøvrig synes jeg disse buksene er DEILIGE (og passer godt til oss med noen kilo ekstra), men kanskje ikke helt det du er ute etter (hvis du ønsker en "vanlig" jeans), men legger ved link likevel: http://www.smartgirl.no/klaer/bukser/marinebla_pulz-buks_169159_21
Mø schæl! Skrevet 14. september 2012 #11 Skrevet 14. september 2012 Og i og med at jeg sitter og venter på en baby som skal våkne, og ikke har annet å bedrive tiden min med, gikk jeg inn på Ellos og så på utvalget av Zizzi. Linken: http://www.ellos.no/search?Ntk=All&Ntt=Zizzi&rcnt=100 Husk også at Ellos forøvrig har flere enn Zizzi-jeans som kanskje kan passe deg !
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #12 Skrevet 14. september 2012 Hvis hoftene og sideflesket tyter ut uansett er det kanskje bedre å investere i et par gode joggesko? Haha! Måtte smile når jeg så den kommentaren, den måtte komme. Ellers enig i alt hvis man går ned litt, kanskje 8-10 kg, så får man jo flere alternativer vil jeg tro? 8-10 kg er ikke så masse! Jeg gikk ned 30 kg etter fødsel(på ett år), bare fett dessverre ikke vann, og det uten å sulte. Ikke fulgte jeg noen dietter og spiste masse sjokolade og drakk brus. Trente heller ikke! Hvordan? -jeg spiste bare oftere og litt mindre måltider;)
Mø schæl! Skrevet 14. september 2012 #13 Skrevet 14. september 2012 Hvis hoftene og sideflesket tyter ut uansett er det kanskje bedre å investere i et par gode joggesko? Haha! Måtte smile når jeg så den kommentaren, den måtte komme. Ellers enig i alt hvis man går ned litt, kanskje 8-10 kg, så får man jo flere alternativer vil jeg tro? 8-10 kg er ikke så masse! Jeg gikk ned 30 kg etter fødsel(på ett år), bare fett dessverre ikke vann, og det uten å sulte. Ikke fulgte jeg noen dietter og spiste masse sjokolade og drakk brus. Trente heller ikke! Hvordan? -jeg spiste bare oftere og litt mindre måltider;) Fremdeles ikke det hovedinnlegger spurte om !
SmellyCat Skrevet 14. september 2012 #14 Skrevet 14. september 2012 Både Cubus og Kappahl har noen fine nå. Bukser med høyt liv er supre for å skjule, og holde på plass, mage og sideflesk. De på Kappahl heter Magic og de på Cubus heter Milla tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #15 Skrevet 14. september 2012 Nei, jeg spurte faktisk ikke om bekreftelse på at jeg er feit, trenger joggesko, eller at det blir lettere å finne bukser som passer meg om jeg slanker meg. For all del kunne jeg vært fornøyd med kroppen min med mine ekstra kg, selv om det ikke er tilfellet. Jeg vil bare finne ei bukse som passer den fasongen jeg har nå. De zizzi buksene, finnes de i noen vanlige butikker og ikke bare online? Sku gjerne prøvd buksa før jeg kjøper.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #16 Skrevet 14. september 2012 Takker for svar. Skal se meg litt rundt.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #17 Skrevet 14. september 2012 Kjære deg, nå har du fått navnet på merket, du har Internett og du har tydeligvis fingre. Google it!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #18 Skrevet 14. september 2012 Kjære deg, nå har du fått navnet på merket, du har Internett og du har tydeligvis fingre. Google it! Kjære deg, kom deg bort fra denne tråden om du ikke takler at andre har en samtale. Ingen vil ha deg her om du surer til. Ikke HI
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #19 Skrevet 14. september 2012 Kjære deg, nå har du fått navnet på merket, du har Internett og du har tydeligvis fingre. Google it! Kjære deg, kom deg bort fra denne tråden om du ikke takler at andre har en samtale. Ingen vil ha deg her om du surer til. Ikke HI Kjære deg, det driter jeg i.
skyblue Skrevet 14. september 2012 #20 Skrevet 14. september 2012 Jeg elsker Highwaist buksene til Pieces <3 De er bare fantastiske å ha på seg!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #21 Skrevet 14. september 2012 NYDJ et amerikansk merke som heter Not Your Daughters Jeans. Det gjør mirakler for mage. Har noe som heter tummy tuck snitt. De selger det på enkelte butikker i Norge; google, men mye på e-bay.
Gjest Miryks Skrevet 14. september 2012 #22 Skrevet 14. september 2012 Kjære deg, det driter jeg i. Barnslige deg, voks opp.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #23 Skrevet 15. september 2012 Olabuksene til Risøe er veldig fine. Jeg veier det samme som deg og har hatt store problemeer pga store hofter og mage, men den sitter som et skudd og dekker magen
O`Neill Skrevet 15. september 2012 #24 Skrevet 15. september 2012 Jeg synes ikke du veier mye, men regner med du ikke er 180cm. Har du prøvd zizzi merket? Hvilke butikker får man kjøpt zizzi buksene? På www.ellos.no eller Zizzi butikker
<3 2G <3 Skrevet 15. september 2012 #25 Skrevet 15. september 2012 Nei, jeg spurte faktisk ikke om bekreftelse på at jeg er feit, trenger joggesko, eller at det blir lettere å finne bukser som passer meg om jeg slanker meg. For all del kunne jeg vært fornøyd med kroppen min med mine ekstra kg, selv om det ikke er tilfellet. Jeg vil bare finne ei bukse som passer den fasongen jeg har nå. De zizzi buksene, finnes de i noen vanlige butikker og ikke bare online? Sku gjerne prøvd buksa før jeg kjøper. Hvor i landet bor du? Vet om butikker i Trondheim og Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå