Gå til innhold

Jentenavn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo blir ikke enige, og et av navnene vi hadde med som topp 3, ble vi fortalt at vårt vennepar hadde tenkt å bruke... nå kommer jeg rett og slett ikke på andre navn enn de 3, er helt blank.. Kan dere hjelpe meg med fine VANLIGE jentenavn.. :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Camilla:-) det skal snuppa vår hete. Sara er også fint! Er veldig vanskelig å finne navn når det er til ditt eget barn!

Skrevet

Aurora, Anette, Amalie, Andrine, Christina(e), Danielle, Dina, Emilie, Erika, Emmelin (Skal jeg ha til mi jente), Frida, Hilde, Henriette, Iselin, Ingeborg, Jenny, Janikke, Karoline, Katrine, Kamilla, Leila, Lotta, Madelen, Nora, Rikke, Stina, Tuva, Veronica. :)

Er alle navnene jeg kommer på som jeg synes er veldig fine ;)

Skrevet

Åh, sÅ kjempekjedlig! Vi sliter litt selv for vi mÅ ha begge varianter klare. Men de vi har kommet frem til av jentenavn er Aurora og Olivia som klinger bra i begges ører! Ellers synes jeg Sanna, Lydia og Sina er veldig fine navn, men som desverre ikke kommer pÅ tale av andre parten her hehe.. Lykke til!

Skrevet

Jenta vår skal hete Aurora :D dt var dt navnet jeg ville ha til jenta vår og heldigvis sa min kjære seg enig :D <3

Skrevet

Her i huset blir det Linnea. Jeg ønsket egentlig Martilie eller Agnes. Martilie ble ikke aktuelt da sambo'n (svensk) ikke uttalte det likt som meg og Agnes passet ikke til etternavnet hans. Så vi ble enig om Linnea, utales likt på begge sider av grensen.

Skrevet

Synes Vilje er veldig fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...