Førstegangsmini Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Jg lurte veldig på alt ammeutstyr og om vi burde handle inn. Fikk beskjed fra jordmor om at dette kunne vente til etter fødsel fordi de da kan veilede ift hva man bør kjøpe og om man bør kjøpe d. Så hvis dere tenker å kjøpe pumper, ammeputer og annet ammeutstyr kanskje dere vil ta rådet fra min jordmor på ABC klinikken på Ullevål om å vente til etter babyen er født.
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Har o egentlig ikke noe med dette å gjøre da men forstår godt den tanken ja. Jeg kjøpte ammepute til førstemann som jeg ALDRI fikk bruk for. Var jo så mye letter å støtte seg på armen og foten Men nå når jeg er gravid igjen er ammeputen mitt beste kjøp. Den plasseres godt mellom føttene hver kveld og er god støtte for bekkenløsningen min hehe
Lisse_01 Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 Har kjøpt både brystpumpen og ammepute. Ammeputa har jeg allerede brukt 1-2 mnd om natten. Så digg å sove med. Ei venninne kjøpte ikke ammepumpe på forskudd. Hun angra da hun satt der med melkespreng
peanutts82 Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 kan man ikke levere tilbake brystpumpe om den ikke er åpnet? har også blitt tipset om å kjøpe en pumpe og en flaske bare i tilfelle rottefelle ammepute vil jeg så gjerne kjøpe siden det er til hjelp for bekkenløsning. pute for gravide er jo svære og lange og koster ca 1000,-
Mango86 Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Isteden for gravidpute for å ha i sengen har jeg rett og slett tatt på dynetrekk på en vanlig enkelt-dyne. Denne ruller jeg som en pølse, og legger vedsiden av meg i sengen. Da har jeg noe å legge armer/bein på og deilig å lene seg på når en ønsker å sove litt på magen Koster meg ingenting ettersom jeg alt hadde en ekstra dyne på gjesterommet.
peanutts82 Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Isteden for gravidpute for å ha i sengen har jeg rett og slett tatt på dynetrekk på en vanlig enkelt-dyne. Denne ruller jeg som en pølse, og legger vedsiden av meg i sengen. Da har jeg noe å legge armer/bein på og deilig å lene seg på når en ønsker å sove litt på magen Koster meg ingenting ettersom jeg alt hadde en ekstra dyne på gjesterommet. det er det jeg har gjort så langt funker veldig bra inntil jeg sovner, når jeg våkner er den på gulvet eller under sambo eller over meg og jeg svetter... lol... derfor tenkte jeg ammepute
November-spire-79 Skrevet 15. september 2012 #7 Skrevet 15. september 2012 Jeg har kjøpt det inn allerede Synes det er greit å ha det i hus, for da kan jeg slappe av med den lille når vi kommer hjem
Sarabi* Skrevet 15. september 2012 #8 Skrevet 15. september 2012 Jeg har handla ammeskjold, purelan og en flaske. Evt annet ser jeg på etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå