Gå til innhold

Regelmessige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt regelmessige rier med 8 min imellom siden ti på fire og er nå blitt 6 min imellom. Aaau.. Men mannen skal egentlig på nattevakt og har fått beskjed om at enten må noen ta vakta for han nå ellers må han komme og får ikke dra før vakta er over. Dette stresser meg litt..:(

Regner nesten med at det stopper opp da jeg har holdt på sånn i 1,5 uke, men da har de ikke vært regelmessige da:) hos jm i går var jeg veldig moden og avflatet livmorhals. Den var ikke sentrert, men bak mot rompa. Vil det si at dette fint kan være falsk alarm? Huff blir rotete dette, men skriver i pausene!:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde bedt sambo stå over vakta altså :) kjedelig om du må føde alene :)

Skrevet

Bare så kjedelig om disse gir seg:/ er litt vondere nå så han har snakka med sjefen og håper virkelig de får satt inn noen andre. De kan vel ikke tvinge han selv om de ikke finner noen andre om jeg går i fødsel?

Skrevet

Syns du skal beholde mannen hjemme jeg, så ser dere an. Spennende da:) heldiggrisen!

Skrevet

Nei det går vel ikke an å nekte folk å være med på sitt barn fødsel! Det er jo like mye hans barn:)

Skrevet

Ligger på sykehuset nå:) dabbet litt av da vi kom, ble sjekket, 2cm og 23.15 startet de virkelige riene. Kommer nå hvert 3-4 minutt og varer 45 sekunder:) venter på å bli sjekket igjen nå halv!

Håper virkelig det da er endring og at jeg ikke blir sendt hjem. Disse er vonde iallefall!

Skrevet

Oooh, lykke til!!

Skrevet

heldig gris :P hehe.. har gått sjøl me regelmessige rier no i 3 dager som dabber av etter noen timer... vil ha skikklige rier og beby :) lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...