Barn 4 :) Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Våknet idag kl 12 av at eg fikk svake menssmerter... måtte på do ( nr 2 ) og etter de kom de regelmessige rier med smerter til kl va ca hal 2... ogso pluttslig va de borte vekk ijenn.... hadde sex etterpå og no ha eg ete graut me masse kanel hehe... synst de va merkelig at de kom so brått og va sopass vondt, kom ca kvart 5 min den perioden de holdt på.. og for like brått ijennn... kjedeli
Kulaa Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Jeg har hatt det sånn hver dag i en ukes tid håpe det setter igang igjen for deg nå da! Jeg går å får akupunktur og har prøvd sex, kanel, bitter lemon og alt! Men det setter aldri ordentlig i gang!!! Huff, kjedelig å gå sånn
Barn 4 :) Skrevet 13. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2012 Eg har ikkje prøvd noke egentlig, men ha lyst og prøve og stimulere brystvortene og sjå om de ha noke effekt ?? kansje begynde og gå tur eller noke av og til men eg gidd ikj og gå på fjellet og hoppe på trampoline og slike ting.. berre sanne uskyldige ting.. til eg bli heilt desperat hehe.. men ha hørt de er farlig og stimulere brystvortene... koffor??
Grynet:) Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 hva er greien med kanel? jeg har spist en god del av det til nå, har ikke hørt noe om at det ikke er bra tidligere i svangerskapet.. hvis det får fart i sakene på slutten av sv.skapet er det en stor bonus.
Barn 4 :) Skrevet 13. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2012 Veit egentlig ikkje ka kanel er godt for eg :/ ha berre hørt de kan ha en effekt på slutten.. men veit ikkje ka.... vi får google de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå